• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Äree kypärä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vanha
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
"You're hotshot - you're maverick renegade speeding through life to hell and back."
tounge.gif

Aamuruuhkassa kun posottelee töihin niin on tosi hotshot maverick renegade olo. Pakkohan tuo topgun-hotshot-potta on saada...

Ehkä jollekkin 15v skootterikuskille. Vaatteita kyllä dieseliltä ostelen, mutta kypärät saa jäädä.

ei tuo nyt pöllömmän näkönen kuuppa ole. nolanin ohutkuorinen taikka davidan avoruukku on silti ostoslistan etusijalla.

Tuolla on mukava kyntää leuka edellä sadekourua ja ojanpohjaa ja thermoplastic equals shit.

no jos siitä tykkää. itsehän pyrin pysymään tylsästi ihan tiellä vaan.
Niin, sunhan päätettävissä se tiellä pysyminen on.

Itse taas olen sitä mieltä, että se ei aina minusta ole kiinni vaikka en virheitä tekisikään ja tässä tapauksessa ei avokypärä tule kysymykseen, koskaan. Puhuminen ja ruoan hienontaminen ennen nielemistä kun ovat mun mielestä aika tärkeitä taitoja ihan näin jokapäiväsessäkin elämässä.

Onpa kammottavaa rikokseen yllyttämistä, kun tuollaisilla ylinopeusmielikuvilla myydään tuotteita! Mikseivät päättäjät tee mitään?!?
crazy.gif
crazy.gif
crazy.gif

Tästähän on kehkeytymässä taas antoisa umpikupoli vastaan avokupoli vääntö, höystettynä muovikupoli vastaan kuitukupoli väännöllä ja päälle ripaus "halpa on aina paskaa" vastaan "kallein on aina paras" vääntöä ja avot, kyllä viestejä kertyy sivukaupalla vieläpä niin, ettei kukaan pääse asiassa puusta pitkään ja etenkin niin, että alkuperäinen aihe unohtuu ennen ekan sivun loppua, eiks je?!

pftroest.gif
bowdown.gif
pftroest.gif
bowdown.gif

Ai niin aiheeseen, toi potta näyttäisi olevan aika tarkkaan samanlainen kun esim. Osbe Rufus, jollaisella on tullut ajeltua parina viime vuotena. Kyllä tuo varmasti kaupunkipyörityksessä hommansa hoitaa, mutta Diesel on vaan merkkinä sellainen, että trendipelleilyä välttävä mieluummin hakee sen Osben.

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Kyllä tuo varmasti kaupunkipyörityksessä hommansa hoitaa, mutta Diesel on vaan merkkinä sellainen, että trendipelleilyä välttävä mieluummin hakee sen Osben.
Kaupungillako ei ole mahdollista kyntää? Mukulakivikatua sukeltaminen leuka edellä tuntuu hyvältä.

Totta turiset, trendikypärältä vaikuttaa. Asiallisia avokypäriäkin kun on saatavilla, niin miksi ostaa muovi-Diesel?

Itse taas olen sitä mieltä, että se ei aina minusta ole kiinni vaikka en virheitä tekisikään ja tässä tapauksessa ei avokypärä tule kysymykseen, koskaan. Puhuminen ja ruoan hienontaminen ennen nielemistä kun ovat mun mielestä aika tärkeitä taitoja ihan näin jokapäiväsessäkin elämässä.
Entäpä jos meteoriitti tippuu niskaasi, silloin ei umpikypärätkään auta. Ihan oikeasti, kaikkia ei kiinnosta varautua koko ajan pahimpaa varten, tekee mieli elääkkin välillä...

Entäpä jos meteoriitti tippuu niskaasi, silloin ei umpikypärätkään auta. Ihan oikeasti, kaikkia ei kiinnosta varautua koko ajan pahimpaa varten, tekee mieli elääkkin välillä...
samoilla raiteilla jukepoksin kanssa.

eikös tollasia avokypäriä käytä lähinnä skootterikuskit, itse en ainakaan kehtaisi moottoripyörää moisella ajaa
biggrin.gif

Oiskohan tuo kaatuminen vähän todennäköisempää kuin taivasten kivien tipahtaminen päähän?

Jos se vaikuttaa sun elämään olennaisesti, niin käytä avokypärää. Eikös tuo nyt ole selvästi miellyttävämpi muutenkin ajaa umpikypärällä.

http://jeff.dean.home.att.net/swisher.htm

Back