Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...niinhän sitä luulis...todellisuus on tarua ihmeempää..."High resistance thermoplastic shell" ... = ei yli mopovauhteihin.
no jos siitä tykkää. itsehän pyrin pysymään tylsästi ihan tiellä vaan.Tuolla on mukava kyntää leuka edellä sadekourua ja ojanpohjaa ja thermoplastic equals shit.
Niin, sunhan päätettävissä se tiellä pysyminen on.no jos siitä tykkää. itsehän pyrin pysymään tylsästi ihan tiellä vaan.
Kaupungillako ei ole mahdollista kyntää? Mukulakivikatua sukeltaminen leuka edellä tuntuu hyvältä.Kyllä tuo varmasti kaupunkipyörityksessä hommansa hoitaa, mutta Diesel on vaan merkkinä sellainen, että trendipelleilyä välttävä mieluummin hakee sen Osben.
Entäpä jos meteoriitti tippuu niskaasi, silloin ei umpikypärätkään auta. Ihan oikeasti, kaikkia ei kiinnosta varautua koko ajan pahimpaa varten, tekee mieli elääkkin välillä...Niin, sunhan päätettävissä se tiellä pysyminen on.no jos siitä tykkää. itsehän pyrin pysymään tylsästi ihan tiellä vaan.
Itse taas olen sitä mieltä, että se ei aina minusta ole kiinni vaikka en virheitä tekisikään ja tässä tapauksessa ei avokypärä tule kysymykseen, koskaan. Puhuminen ja ruoan hienontaminen ennen nielemistä kun ovat mun mielestä aika tärkeitä taitoja ihan näin jokapäiväsessäkin elämässä.
samoilla raiteilla jukepoksin kanssa.Entäpä jos meteoriitti tippuu niskaasi, silloin ei umpikypärätkään auta. Ihan oikeasti, kaikkia ei kiinnosta varautua koko ajan pahimpaa varten, tekee mieli elääkkin välillä...Niin, sunhan päätettävissä se tiellä pysyminen on.no jos siitä tykkää. itsehän pyrin pysymään tylsästi ihan tiellä vaan.
Itse taas olen sitä mieltä, että se ei aina minusta ole kiinni vaikka en virheitä tekisikään ja tässä tapauksessa ei avokypärä tule kysymykseen, koskaan. Puhuminen ja ruoan hienontaminen ennen nielemistä kun ovat mun mielestä aika tärkeitä taitoja ihan näin jokapäiväsessäkin elämässä.
Oiskohan tuo kaatuminen vähän todennäköisempää kuin taivasten kivien tipahtaminen päähän?Entäpä jos meteoriitti tippuu niskaasi, silloin ei umpikypärätkään auta. Ihan oikeasti, kaikkia ei kiinnosta varautua koko ajan pahimpaa varten, tekee mieli elääkkin välillä...