• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

arlen ness nahkat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tim
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tim

New member
Onko kennelläkään kokomuksia Arlen Nessin nahkapuvuista? Hinnat ovat suhteellisen kilpailukykyisiä, joten hieman kiinnostaisi, mutta merkki on hieman outo.

Olen katsellut kaksi osaista ajopukua. Voiko ko pukuja verrata laadullisesti esim alpinestarssiin taikka daineseen?

Toisaalta, jos jollain olisi uuden veroinen Alpinestars Gpu puku (52) voisin olla kiinnostunut myös siitä.

Itse ostin juuri toissapäivänä Arlen Nessin nahkarotsin ja täytyy sanoa että oon tähän mennessä tykänny hulluna. Aiemmin ollut vain kangastakkeja.. eron huomaa siinä, ettei tuuli pääse ensinnäkään läpi eikä riepottele lainkaan. Kai toi ihan kunnioitettu merkki on, oletan. En mä näistä mitään kuitenkaan tiedä, mutta laadukas takki tuntuu olevan kaikin puolin, niin materiaaliltaan kuin valmistusteknisestikin.

Tietty näin aluksi takki on vähän jäykkä ja kaulus nousee ajoasennossa kurkkuun, mutta oletan tuon asian fiksaantuvan kunhan nahka vähän pehmenee.

Tiimillämme on pari Arlen Nessin yksiosaista nahkapukua. Ne ovat ERINOMAISIA. Kokemuksemme ovat pelkästään positiivisia. Toinen puvuista on ottanut vastaan kaksi varsin vauhdikasta kippiä ilman ongelmia. Kaikki saumat ovat säilyneet täysin ehjinä. Lisäksi puku on kengurunnahkaa, eli se on huomattavan kevyt. Ainoa ongelma on kengurunnahan mukanaantuoma tietty svidduilu varikolla.

Olen kuullut, että kaksiosaiset eivät välttämättä ole yhtä laadukkaita, mutta ainakin joku malli jota katsoin mp-messuilla näytti varsin tasokkaalta.

Ei o itelläkään käyttökokemusta ko kuteista, mut kävin hipelöimässä live on the edge -rotsia ja aattelin hakee pois sen heti jussin jälkeen. Laadukkaalta vaikutti ja ennenkaikkea tuntui kivalta niskassa.

AN tekee ainaki paljo HD-kamaa, joten pitää kyl hetki miettii et kehtaako tollanen päällä ajaa muoviluodilla, heh.

5000 kilometriä menty live on the edge takilla. Hyvä takki kiinalaiseksi, mutta sisäverkko kuluu puhki kiristysnauhojen kohdalta.

-Olkapäitten ns.reikänahasta voi olla montaa mieltä. Kylmällä tulee kylmä vähän läpi....helteellä oikein mukavat
062802moto_prv.gif

Moro...

Ostin tossa männäviikolla Arlen Nessin 2494- takin, ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Sopii pirun hyvin leikkaus ainakin omaan kroppaan, ja ei lepata ja tuntuu jämäkältä päällä.

Ainoa "ongelma" on tosiaan kylmällä säällä ne reiät siinä nahassa, mistä tuuli kyllä tulee läpi. Takki on kuitenkin niin tyköistuva, että ei sinne kovin kummoista villapaita-syteemiä alle laiteta, mutta ei se ole tarkoituskaan.

Allekirjoittaneella ei ole aikaisempaa kokemusta nahkatakeista, mutta tyytyväinen olen, ehdottomasti.

Back