Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ah, muistuu mieleen talvinen harjoitus, jossa olin pst-porukalle kelkkakuskina. Poijjaat raahas mustia asemiin kainaloita myöten hangessa kahlaten. Kappari hiihteli suksilla vieressä. Minä ajoin kelkalla viereen katsomaan touhua ja sanoin, että olisinhan minä voinut sen kelkalla nykäistä tuonne asemaan. Kappari totesi vaan rauhallisesti, että tämä on ihan hyvää harjoitusta miehille. Harvoin kuuli äijien kiroavan niin raskaasti kapparin kuullen, kuin silloin.
...Ja kuskilla raakasti univelkaa, hähhääähäTuota en ihan usko..Mahtaa olla johtajalla meininkiä..![]()
suolla ajaminen oli aika mukavan haastavaa, etenkin jos sai pyörän upotettua suohon sopivan tehokkaasti.
ja yks mihinkä tuo sa-int saisi panostaa on se, että todellakin panostaisi niihin ajovarusteisiin, lähinnä siltä kantilta ainakin että vekaralla sai ajaa kesät talvet samoilla gore-tex varusteilla, ja ne tottakai olivat tarkoitettu melkeimpä talvi käyttöön, eli kesällä siis todella mukavat ajokamat ja mitään vuorta niistä ei saanut irroitettua![]()
Kyllä mulla oli keväällä -91 hyvät kelkkailuasusteet firmalta. Niillä tarkeni aikamoisissakin pakkasissa. No, ne oli jotain testisarjaa, kun sielläpäin testailivat uusia varusteita. Ainoa huono puoli oli se etteivät kamat koskaan mahtuneet yhteen kaappiin. Tupa- ja kaappitarkastuksien ajaksi piti aina poistua johonkin 'asioille'.Ja ajovarusteet olivat tosiaan surkeet, kesällä aivan liian kuumat ja talvella liian kylmät. En tiedä oisko ollut olemassa erikseen jotain kelkkavarusteita...
Veteraanit kiittää innokasta "maanpuolustajaa"Mulle se ois tärkeetä siinä mielessä että en tosiaan ole kiinnostunu menee armeijaan yhtään jos ei pääse mopo lähetiks![]()