HelloKitty
New member
Moi. Löysin tämän vanhan ketjun ja halusin ottaa osaa keskusteluun. Miten te pystytte ajamaan pyörällä tuon asentohuimauksen kanssa?
Mulla on sellainen tausta, että olen omalla ajovirheelläni kaatanut pyörän ja lyönyt pääni niin että sain asentohuimauksen, joka on läsnä enemmän ja vähemmän päivittäin. Nyt on murhe että jääkö ajoharrastus tähän..
Mulla on ohjeet huimauksen hoitoon, eli noi käännökset käytössä joka päivä, ja pari vuotta se pysyikin pois hallitusti.. mutta nyt tuntuu etten pääse tästä eroon lainkaan, tai sit mä tressaan vaan liikaa tätä.
Huojentavaa tässä on se että mä luulin olevani ainoa tän ongelman kanssa, mutta en taida ollakaan.
Mulla on sellainen tausta, että olen omalla ajovirheelläni kaatanut pyörän ja lyönyt pääni niin että sain asentohuimauksen, joka on läsnä enemmän ja vähemmän päivittäin. Nyt on murhe että jääkö ajoharrastus tähän..
Mulla on ohjeet huimauksen hoitoon, eli noi käännökset käytössä joka päivä, ja pari vuotta se pysyikin pois hallitusti.. mutta nyt tuntuu etten pääse tästä eroon lainkaan, tai sit mä tressaan vaan liikaa tätä.Huojentavaa tässä on se että mä luulin olevani ainoa tän ongelman kanssa, mutta en taida ollakaan.