Noita paikkauksiakin on niin kovin monella tekniikalla tehtyjä...
Oma näppituntuma on se, että nuo talven aikana tehdyt "valupaikat" ovat melkoisen korkeita ja materiaaliltaan melko sileän ja liukkaan näköisiä.
Sitten taas ne melkein vanhan pinnan tasoon tehdyt "asfaltin uudelleensulatukset täytettä lisäten" ovat käytännössä materiaaliltaan suunnilleen alkuperäisen pinnoitteen veroista. Nekin toki siis uutuuttaan liukkaita ennen kuin öljyisyys häipyy samaan tapaan kuin kokonaan uusi pintakin.
Lisäksi ne tien pitkittäishalkeamiin jossain päin suomea vedetyt kapeat pikiraidat saattavat olla melkoisia liukumiinoja kesähelteellä tai vesikelillä. Pilvipoudalla tai riittävän kylmässä nekään eivät ole erityisen liukkaita.
Oma näppituntuma on se, että nuo talven aikana tehdyt "valupaikat" ovat melkoisen korkeita ja materiaaliltaan melko sileän ja liukkaan näköisiä.
Sitten taas ne melkein vanhan pinnan tasoon tehdyt "asfaltin uudelleensulatukset täytettä lisäten" ovat käytännössä materiaaliltaan suunnilleen alkuperäisen pinnoitteen veroista. Nekin toki siis uutuuttaan liukkaita ennen kuin öljyisyys häipyy samaan tapaan kuin kokonaan uusi pintakin.
Lisäksi ne tien pitkittäishalkeamiin jossain päin suomea vedetyt kapeat pikiraidat saattavat olla melkoisia liukumiinoja kesähelteellä tai vesikelillä. Pilvipoudalla tai riittävän kylmässä nekään eivät ole erityisen liukkaita.
