Asiakas nro hukassa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Waterproof
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuin myös unohtuneet
wink.gif

Tässä kohtaa olisi varmaan hyvä mainostaa Niksi-Pirkasta opittu (ja kerrankin käyttökelpoinen!) niksi! Elikkä tallenna aina kaikki muistamisen arvoiset numerot kännykkään!
tounge.gif
Mulla löytyy tilinumerot, asiakasnumerot ja muut tärkeet tunnusluvut (naamioituna tosin) puhelimesta!
smile_org.gif

Tässä kohtaa olisi varmaan hyvä mainostaa Niksi-Pirkasta opittu (ja kerrankin käyttökelpoinen!) niksi! Elikkä tallenna aina kaikki muistamisen arvoiset numerot kännykkään!  
tounge.gif
Mulla löytyy tilinumerot, asiakasnumerot ja muut tärkeet tunnusluvut (naamioituna tosin) puhelimesta!  
smile_org.gif
Tuota aina itsekin ehdottelen
wink.gif

Siellä on taas meileissä tunnareita. Eiku shoppailemaan!

Kiitokset Italolle vaivannäöstä, nyt pääsee taas kattelee tarjouksia. Peitto heiluu ja homma toimii
bowdown.gif
Laitoin muuten kännykkään asiakasnumeron niin ei tarttee vaivata yhtenään
smile_org.gif

Prkl, olen minäkin onnistunut hukkaamaan sen...vaikka mun pitäis pikkuhiljaa rupea olemaan konkari näissä hommissa
tounge.gif

062802moto_prv.gif
taas hukku numero kovo tilttas meni muutakin hyödyllistä
mad.gif
jos sais numeron uudestaan
033102beer_1_prv.gif

vois alkaa kattoa kypärää ensi kesäksi
idea3.gif

Tyhjentelin innolla inboxia ja samalla meni asiakasnumerokin. Olisi kohtuullisen mukava saada se jälleen omaan tietooni. Kiitoksia jo etukäteen
smile_org.gif

Tämä menee epidemiaksi. Meikäläinenkin siivosi sähköpostiaan ja siinä samassa meni se asiakastunnus hukkaan.
withstupid.gif

Siis saisiko uuden, please!

Back