Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuohan alkaa sujua Italolta jo rutiinilla. Suorastaan automaattisesti!Olisikohan tuohon shopin puolelle mahdollisuus rakentaa näitä varten hiukan automaatiota Näin vähenisi Italolta varmaan aika paljon ylim. töitä...
Tuota aina itsekin ehdottelenTässä kohtaa olisi varmaan hyvä mainostaa Niksi-Pirkasta opittu (ja kerrankin käyttökelpoinen!) niksi! Elikkä tallenna aina kaikki muistamisen arvoiset numerot kännykkään!Mulla löytyy tilinumerot, asiakasnumerot ja muut tärkeet tunnusluvut (naamioituna tosin) puhelimesta!![]()
![]()
Meilistä löytyyjep sama homma![]()
![]()
Siel on viesti taasen..Prkl, olen minäkin onnistunut hukkaamaan sen...vaikka mun pitäis pikkuhiljaa rupea olemaan konkari näissä hommissa![]()
Däng juu veri plenty!!Siel on viesti taasen..Prkl, olen minäkin onnistunut hukkaamaan sen...vaikka mun pitäis pikkuhiljaa rupea olemaan konkari näissä hommissa![]()
![]()
Eiku soppaamaan...![]()
Eiku pottia selaamaan, ny on tunnarit orggiviestissätaas hukku numero kovo tilttas meni muutakin hyödyllistä
jos sais numeron uudestaan![]()
![]()
vois alkaa kattoa kypärää ensi kesäksi![]()
Mesitsi löytyy luukustasiTyhjentelin innolla inboxia ja samalla meni asiakasnumerokin. Olisi kohtuullisen mukava saada se jälleen omaan tietooni. Kiitoksia jo etukäteen![]()
Sama täällä, eli tänne myös.Sitä samaa minäkin kyselen, mitä niin moni muukin, eli numero on kadoksissa.![]()
Org-viestinä löytyy se ihan eka tunnarisi..Tämä menee epidemiaksi. Meikäläinenkin siivosi sähköpostiaan ja siinä samassa meni se asiakastunnus hukkaan.![]()
Siis saisiko uuden, please!