Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Flash77 suositteli Serengetin Driversiä, mutta Hanski ja terwo puhuivat vain Serengetin tummuvista laseista. Mitä malleja mahdoitte tarkoittaa, ja saako niitä myös vahvuuksin?
2003 keväällä palasin Pisasta (Italia), ja kaikki oli mennyt hyvin. Kotipihalla sitten tyytyväisenä viellä muistan laittaa pyörän jalan alas, ettei pyörä pääse kaatumaan, ja kun avaan visiirin niin RayBan Pilotit tippuu suoraan asfaltilleVahinko vain että putosivat viime kesän lopulla motarille..
Serengeteistä en sano enää mitäänOnkos nuo Serengetit lasia vai muovia?
Saako muovista naarmuuntumatonta?
Entä onko niissä aina samat kehykset, vai pitääkö samanlainen keskustelukierros viellä käydä kehystenkin hyvyyksistä?
Hiukan mutua, mutta veikkaisin niiden olevan lasia kestävyytensä vuoksi. Itselläni noi "ASA-TV / police spekial" tyyliset pronssinruskeilla fotokromaattisilla linsseillä Serengeti Driversit on kulkeneet mukana a*to ja toisinaan mopokäytössäkin n. 15v. Olleet paljon sellaisenaan povitaskussa jne. En silti ole onnistunut saamaan linssejä naarmuiseksi vaan ovat aina puhdistuksen jälkeen kuin uudet. Sangat kestävät kypäräkäyttöä huonosti, jos kypärä on niin tiivis, että laseja saa asetella huolella pehmusteiden välistä. Omissani väsyi sanka poikki HJC ZF-7:n kanssa parissa viikossa joten kypäräkäytössä on ollut sen jälkeen rimpulamuovisankaiset halpikset/ei mitään . Optisilta- ja UVA/UVB- suodatusominaisuuksiltaanhan noi lasit ovat testatustikin aivan huippuluokkaa ja käytössä mm. värien vääristyminen melkoisen vähäistä. Niin, ja hieman tyyriitähän noi on...Onkos nuo Serengetit lasia vai muovia?
Saako muovista naarmuuntumatonta?
Entä onko niissä aina samat kehykset, vai pitääkö samanlainen keskustelukierros viellä käydä kehystenkin hyvyyksistä?
Sinertava? Mulla on kyllakin ruskehtava (S1), vaihtoehtoisesti saatavana myoskin harmahtava...itse asiassa haluisin sinertavan, jos sellainen saatavana. Tarkoitus olis myoskin viela kaantaa se ympari, jotta se "kuoppa" poistuisi nakokentasta, eli alareuna olisi suora...Toimivuus siinä on hyvä, mutta mun mielestä visiiri on liian sinertävä.