• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Auto Tom Tom mopo käytössä?

Onko kukaan kokeillut So Easy Rider V3:sta?? Hinta olis budjetille sopiva ja sopii joka pyörään.

Minulla on ollut viimekesän käytössä ko. paikasta tilattu ratkaisu Tomtom Onelle:

mountguys.com

Lisäksi virittelin "maskiin" tup.syt.liittimen niin ei lopu virta kesken ajon. Sateen suoja pitäsi vielä kehittää, jos liikkkuisin enemmän sadekelillä. Tilaipäismajoituksessa tankkilaukun karttataskussakin navigaattorin kanssa on tullut toimeen.

-M

Asiaan liittyen: mulla on RAMin pidike ja muuten ok, mutta hirveät heijastukset haittaa. Navina tomtom XL, eli heijastaa joko taivasta tai sitten on liian pystyssä eikä pysty katsomaan. Onko teillä ruutu pleksin suojissa enemmän?

Asiaan liittyen: mulla on RAMin pidike ja muuten ok, mutta hirveät heijastukset haittaa. Navina tomtom XL, eli heijastaa joko taivasta tai sitten on liian pystyssä eikä pysty katsomaan. Onko teillä ruutu pleksin suojissa enemmän?
Joo kyllä mullakin on heijastukset välillä riesana. Välillä ei nää oikeasti mitään kun sopivasti aurinko tulee takaa/takaviistosta päin ruutua.

Huomasin itse sen että heijastuksen on aika pienestä säädöstä kiinni.. taisin siirtää ihan piirun verran keskemmälle navia niin se jää enemmän kuskin "taakse" ....

Itse hankin tankkilaukun jossa erillinen kännykkäkotelo. Sinne kun tunkee vaikka kommarin tms. kännykän ja Nokian karttasoftan navigoinnilla ja vetää johdon kypäräpuhelimeen niin hyvin pelittää. Lisäksi voi vastata vielä kännykkäpuheluihinkin.

Hinta on kohdallaan eikä raahattavia laitteita ole yhtään enempää.

Back