Hmm, kuulostaa sikäli tutulta, että tuossa männä viikolla pyyhkäisin jostain tuon oloisesta autosta ohi
Ajettiin ensin isompaa tietä ja joku Fiestan oloinen ajo edellä ajavan auton perseessä kiinni ja kävi jo se hiukan ärsyttämään.
Sit kun käännyttiin pikkuauton kans risteävälle tielle, niin ajattelin et kai sillä kiire oli kun aika hyvää vauhtia mentiin pikkutietä.
Kohta kumminkin huomasin et vedätystä on kinnerikuskilla mielessä tai sit kuvittelee kyl hiukan liikoja ja otin hiukan lähemmäs. Ajelin isoimmalla vaihteella koko ajan perässä ja suoralla vetäisin ohi, etteis jää mitään illuusiota.
Jos mahto olla sama juttu, niin taishan tuo silti jäädä...
Luulin et tiedän kuskinkin, mutta on kyl kirjoitellu tänne hiukan eri nimimerkillä...
Edit: Sen verran vielä tuosta menopelistä, että mulla on perinnetietämyksen mukaan täysin ilman ajo-ominaisuuksia oleva 280kg möhkäle eli V-Max ja ei tuossa vielä pienellä tekemiselläkään mitään ihmeellistä tehopainosuhdetta ole
Edit2: Jäi vielä tuo jarrujuttu huomaamatta ja kyl kuulostaa aika samalta keissiltä.
Mun tapauksessa tossa suoran pätkän jälkeen alkaa 50 alue ja asutus erittäin lähellä tietä ja siihen vedän kyllä vissin rajan minkäänlaisessa kuittailussa ja himmasin vauhdin merkin osoittamiin lukemiin. Mun tapauksessa kyllä kinnerikuskikin jäi taakse ajelemaan ihan suosiolla ilman mitään murhayrityksiä tms.