Kuulusteluista tulin ja nyt on tarkemmin selvillä mitä on tilanteessa käynyt.
Todistajan mukaan on henkilöauto siirtynyt tien sivuun joko kääntyäkseen risteyksestä oikealle tai parkkeeraamassa tien sivuun ja hiljentänyt vauhtiaan tehdäkseen sen, perästä tulin minä ja olin ilmeisesti olettanut auton kääntyvän tai parkkeeraavan niin kuin edellä sanottiin , mutta auto oli kohdallani vetänytkin auton mun kaistalle poikittain tehdäkseen uu-käännöksen ilman vilkkua tietenkin.
Seuraamukset tietysti on nämä eli n.23 tikkiä paikat kipeänä ja korvauksia odotellessa.
Alku viikosta varmaan vakuutusyhtiö ottaa yhteyttä ja aletaan sumppaamaan korvauksia kohdalleen, omassa tilanteessa lopulliset korvaukset tulen saamaan varmaankin noin 1 vuoden päästä kun on nenä täysin kunnossa ja selvillä paljonko on vinossa ja kuinka näkyvä haitta on.
Autokuskille haetaan sakkorangaistusta liikenteen vaarantamisesta yms. ja syyttäjä kuulemma päättää loput mitä hän haluaa syyttää.
Korvauksista ei ole mitään hajua koska pyörähän ei minulle enää millään lailla ilmeisesti sitten kuulu niin siitä saan korkeintaan n.250e
Ajovarusteista jotain satasia , Digikamera jos sen korvaavat kun oli taskussa ja on hieman lommoilla muutamia satasia, muut kosmeettiset haitat ja kivut + säryt kulut yms. niistä liikennevahinkolautakunnan mukaan 5100-10000e joten siintä sitten laskelmen mukaan tulisi vähintään 6000-7000e + sairaalamenot ja hoidot.
saas nähdä miten etenee.
Moottoripyörän hankkiminen on ilmeisesti nyt jäissä kun tuo kauniimpi osapuoli ei ole vielä lupaa antanut ja pitäähän sitä nyt hetki laittaa itteää kuntoo ennen uuden lelun hankkimista.
Mönkijä kyllä on vahvasti nyt harkinnan alla kun olin sitä muutenkin ostamassa ennen moottoripyörää, siinä kun on se ongelma että moottoripyörässä on vaan sitä jotakin ja saa morjestaa toisia pyöräilijöitä