• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

AutoCom Bluetooth connection

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PaHa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Meikäläisellä on toi super pro avi sekä 1273 kaapeli ja tomppa. Kaikki toimii hyvin, äänet kuuluu hyvin ajaessa niin tompasta kun puhelimestakin.

Oliko sulla siinä tarra, jossa on neljäpinnisen plugin kuva ja teksti: "ONLY USE 4 POLE PLUGS IN AUX 1"?

No helppohan tuommoinen hyppylanka on juottaa, jos tarvii.

Autocomin bt-palikka, meinaat varmaan tompan bt-palikkaa?

Ainakin tompan bt-palikka toimiin hyvin molempien kanssa ilman räpellystä ajon aikana.

Tätäkö tarkoitit?

Vai meinaat sie tota 1273 johtoa, siinä on vaan joku vahvistin että puhelut toimii, se kytketään tompan bt-palikkaan.

Ainakin tompan bt-palikka toimiin hyvin molempien kanssa ilman räpellystä ajon aikana.

Tätäkö tarkoitit?

Vai meinaat sie tota 1273 johtoa, siinä on vaan joku vahvistin että puhelut toimii, se kytketään tompan bt-palikkaan.
Ei vaan kyllä mä tarkoitin ihan tätä: Autocom's Bluetooth Adaptor AUTOCOM 1273

Eli saako tuota paritettua yht'aikaa puhelimen ja navigaattorin kanssa, vai ainoastaan yksi kerrallaan (ja toinen kaapelilla suoraan Autocomin "keskusyksikköön")?

Vai onko sulla puhelin paritettu Tompan kanssa ja Tomppa Autocomin kanssa? Eli Tomppa tavallaan siinä välissä, langattomasti?

OT: IMHO - BlueTooth SUCKS!

Parita nuita laitteita puolet ajasta keskenään. SItten ne toimii, miten toimii. Äänenlaatu on jo BT:n perusideologiasta ja tekniikasta johtuen puhdasta pashaa.

Jos kaksi laitetta vielä jotenkin toimii, mutta sitten kun onkin navigattoria ja puhelinta niin mieti sitten mikä pariutuu kenenkin kanssa ja missä järjestyksessä. Vanhaa kunnon kaapelia ei peittoa mikään
biggrin.gif
Tompankin (ja puhelimen) sai vihdoin toimimaan moitteetta kun kommari on kaapelilla kiinni autocomissa ja Tompasta on disabloitu koko perkeleen turha BT-puhelinyhteys.

Laskekaa nyt tälläkin foorumilla esitettyjen Bluetooth-pariutumiskysymysten määrää...
shaun.gif

Tätäkö tarkoitit?

Ei vaan kyllä mä tarkoitin ihan tätä: Autocom's Bluetooth Adaptor AUTOCOM 1273

Eli saako tuota paritettua yht'aikaa puhelimen ja navigaattorin kanssa, vai ainoastaan yksi kerrallaan (ja toinen kaapelilla suoraan Autocomin "keskusyksikköön")?

Vai onko sulla puhelin paritettu Tompan kanssa ja Tomppa Autocomin kanssa? Eli Tomppa tavallaan siinä välissä, langattomasti?
Soriiiiiiiiiiiii!  
Muistin väärin ton meikäläisen johdon numeron, mulla on 1297.
Eli toi 1297 johto tulee tompan bt-palikkaan kiinni ja silloin toimii tomppa sekä puhelin langattomasti.
Puhelimen ohjaus tapahtuu tompan kautta ja toimii.
Mulla ei ole ollut mitää pariutumis ongelmia.
Hmmm... tai siis bt-palikalla ei ole
wink.gif

Tänään tuli autocomin palikat, illalla asentamaan
033102beer_1_prv.gif

Vinkkinä bluetooth paritteluun: laita ensin virrat siihen Tompan bluetooth-palikkaan ja vasta sitten Raideriin. Yleensä kytkeytyminen onnistuu näin varmasti. Jos teet toisessa järjestyksessä, niin ainakin mulla on kytkeytymisessä ollut ongelmia.

-hessu-

Back