barro
VTR SP-2
Hankin viime kesänä Active-setin ja laitteisto toimii moitteettomasti musiikkia kuunnellessa.
Nyt sitten päätin laittaa lisäksi kännyn kiinni. Nokia 9300i/6103 puhelimilla on kokeiltu; jos soittaa jonnekin (paikallaan tietysti
) niin vastapuolen huutelu kuuluu mulle, mutta oma puhe ei kuulu vastapelurille. Tai jos mulle soitetaan automaattiaukaisu avaa linjan mutta mun puhe ei kuulu mihinkään.
On kokeiltu toista adapteria ja sama vika. Mikin toiminta on varmistettu että se pelaa.
Onko nyt pääteltävä että hommaan sellaisen kännyn jossa suora 3,5 mm plugi ahterissa; pääsee noista adaptereista eroon...
Vai onko kaikissa puhelimissa oltavakin adapteri?
Lueskelin aiempia topicceja ja tuntuu olevan muillakin muutamia murheellisia kokeiluja...
Että mitähän tekis...
Muuten loistosarja, muttei vaan pelitä
Nyt sitten päätin laittaa lisäksi kännyn kiinni. Nokia 9300i/6103 puhelimilla on kokeiltu; jos soittaa jonnekin (paikallaan tietysti
On kokeiltu toista adapteria ja sama vika. Mikin toiminta on varmistettu että se pelaa.
Onko nyt pääteltävä että hommaan sellaisen kännyn jossa suora 3,5 mm plugi ahterissa; pääsee noista adaptereista eroon...
Vai onko kaikissa puhelimissa oltavakin adapteri?
Lueskelin aiempia topicceja ja tuntuu olevan muillakin muutamia murheellisia kokeiluja...
Että mitähän tekis...
Muuten loistosarja, muttei vaan pelitä