DORO WT81+AP; mukana tuli 2 kpl puhelimia, latauslaite, vaihdettavat värikuoret (Mikä oli tarkka mallinimi tolle Doron puhelimelle? Aikansa värkkäsin Alan456Rllä ja kävi ilmi, että toinen vehje on rikki ja Vox ei toimi millään asetuksella. Se vain pitää kanavaa varattuna ja lopulta syö akun tyhjäksi.Hakasin tuossa Veljekset Keskiseltä tarjouksesta Doron PMR-puhelimet (39 eur pari) - ne sai suoraan kiinni tuohon autocomiin Phone-liitäntään mukana tulleella piuhalla ja avot - pelittää
Ja olen nyt kuullut muualtakin, että Alaneissa toi Vox taitaa olla useimmiten rikki. Ja ma kun luulin, että Autocomissa / johdoissa oli se vika.
Nyt alkoi PMR vaihtoviikot ja tarvis kattoa uudelleen mikä merkki&malli pelittää varmasti Autocomin kanssa.
Doron kotisivu suomessa
Suoraan PMR-puhelimien sivu, keskellä ylhäällä
Siihen sai suoraan kiinni Autocomin stereopiuhalla (3-nap) ja toinen pää tuonne Phone-reikään. Toimi VOX:lla mutta itse olen käyttänyt siten että se on tuossa katteen alla ja painan nappia kun haluan toimitella kun kyydissä on aina joku kersoista tai eukko...
Mulla on myös pari noita Cobran 725-puhelimia mutta niihin en ole vielä löytänyt sopivaa välipiuhaa (mikki ja kuuloke omalla piuhalla kun taas dorossa yhdellä) enkä ole sitten jaksanut stressata. Cobrat työkäytössä, Dorot huvikäytössä eli kersat leikkii niillä kun en ole ajossa. Kaikki kyllä toimii hienosti keskenäänkin eli joskus kersat leikkii viidakkosotaa tuossa 10-15 kaverin joukkueilla ja niillä on noita puhelimia parhaimmillaan pyörinyt sodassa 6 kpl yhtäaikaa samalla kanavalla - on siinä melekonen mesoaminen kun oon sitä kuunnellu Cobralla.
Cobra on laadukkaamman oloinen ja todella hyvin suunniteltu, mutta en moiti Dorokanaan - se on noista se malli joka on toiminut mopon kanssa