• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Autocom

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vesari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tilaus on tehty, mutta toimitus tänään tai huomenna. Tilasivat mulle Autocomilta yhden pmr kaapelin. Ehkä siihen vois vielä lisätä jotain. Jos kiinnostusta, soittakaa heti 0400-700101. On helpompi keskustella puhelimessa.

Sujui oikein hyvin. Tarvikkeista vain -15%, mutta lähtöhinnat alhaisemmat kuin meillä. Rahti 25£. Neljä kittiä (sooloja ja duuoja) tulossa sekä muutama kaapeli ja ptt-nappula.

Ei ollu Davella enää autocomeja, loppuun myyty... uudet mallit tulee parin viikon sisään.

nopeat syövät hitaat
confused_orig.gif

Kiitos vielä mopojussi tilauksen hoitamisesta ja Autocomin minulle toimittamisesta!!!
bowdown.gif

Toinen setti on jo kypärässä ja laitetaan toinenkin vaimon kypärään, kun Duell sen meille toimittaa
062802jumpie_prv.gif

Tulee siinä mukana mikki ja kuulokkeet. Matkustajalle joudut ostamaan oman mikki+kuuloke-setin (pillon kit).

Kun ottaa noista Duo-setin, niin tulee matkustajallekin vermeet. Kannattaa huomioida, että jos haluaa käyttää Autocomin kanssa poppikonetta, kännyä ja gps:ssää, niin pitää ottaa erikseen lisäksi GPS:n mukainen haaroitussarja. Ohjeita oli jossain Autocomin sivuilla tai sitten kyselee Tokimotosta, RxTx:stä tai muualta. Autocomissa on vain kaksi plugia valmiina. Lisäksi PMR tarvitsee omat kotkotukset.

Laitoin kyselyn autocomista ja tarvikkeista Colinappleyard:iin (Keighley Bikes / Dave Lloyd) ja jos vastaavat ja heillä on mitä myydä, niin tilaan. Siinä niitä tulis mahdollisesti useampiakin, jos ketä kiinnostaa. Itse asun Kuopiossa.
Itse laitoin sähköpostia tammikuussa ja palvelu pelasi tosi hyvin.Tavara tuli reilussa viikossa.  
062802jumpie_prv.gif

ensi kesänä vaimon kanssa kun  
062802moto_prv.gif
niin voi jutella,eikä tarvitse koko ajan hihasta nykiä.

Back