• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

AutoGlym - Ultra Deep Shine

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Paolo; en ole kokeillut, taalla kun noitten parempien vahojen vahittaismyynti on kehnoa, pitaisi jaksaa tilata suoraan maahantuojalta (joka on onneksi siita kiva heppu etta laittaa taksipostina ilman lisakustannuksia
wink.gif
) Ja on varsin kattava kokoelma noita toisen firman tuotteitakin, mutta kokeilen kylla viela ajan kanssa. Tosin, tuossa joku valitti ettei puna-kulta-kombolla saisi kun sameaa pintaa, niin siina kohti on kayttajassa vika, yleisimmat virheet sameuteen on se etta vahan ei anneta kuivua tarpeeksi kauan ennen kiillotusta (varsinkin alempi/alemmat kerrokset) tai seuraavaa kerrosta lahdetaan laittamaan ennenkuin ensimmainen on 'parantunut' (englanniksi cured, suomentuisiko noin??) Huonoista pohjatoista ei yleensa tule samea kiilto, vain epatasainen pinta. Tasainen sameus tulee taas kemiallisista jutuista. Pohjatoistahan mie joskus jossain kirjotin, sie varmaan loydat jos tarvii, tai laittaa privaa (kuten muutamat muutkin
biggrin.gif
) niin ei hairitse korrekmainostusta taalla
wink.gif

vma; justhan mie sanoin etta perustin kommenttini linkissa olleeseen tekstiin joka on talla hetkella minulle ainoa tarjolla ollut tietolahde. Ja faktaan etta parhaimman kiillon antavat aineet/yhdistelmat eivat ole niita mita ajetaan liuotinharjapesuista lapi. Kuten esim. carnauba-mehilaisvahayhdistelma, jonka antamaa maran nakoista pintaa ei saa aikaan oikeastaan millaan muulla (eri asia kun lasikiilto) mutta se ei myoskaan ole millaan lailla kulutuskestava.

Nooh ....Patrika kertoisitko tuon vahaamis metodia vielä kerran vaihe veiheelta alkaen millä ensin pestään vanhat vahat pois ja senjälkeen tehdään mitä jne......KIITOOOS.Nimittäin mustassa värissä ainakin näkyy hius naarmut upeasti kulta clymin jälkeen ,ei silti kirkaassa päivän valossa pinta näyttää upean kiiltävältä,kannattaako noista naarmuista välittää vai saako ne jollain pois???

vma; justhan mie sanoin etta perustin kommenttini linkissa olleeseen tekstiin joka on talla hetkella minulle ainoa tarjolla ollut tietolahde. Ja faktaan etta parhaimman kiillon antavat aineet/yhdistelmat eivat ole niita mita ajetaan liuotinharjapesuista lapi. estava.
Eli kommenttisi ei siis perustu mihinkään tietoon. Ainoastaan yhteen luettuun riviin. Nopsasti päätelty, ja sen mukaisesti myös kommentointu, loppuasiat...
tounge.gif

Tuohon mitä ajetaan läpi mistäkin en ota kantaa. Yleensähän sieltä harjoista kun ajetaan läpi laitteita, ei aineita
baaa.gif

Nojoo, aivan sama minulle
tounge.gif

Korrek sen testin kuitenkin voitti. Testitulos on aiheuttanut jonkinmoista polemiikkia myös aineiden maahantuojissa/valmistajissa.

Korrekin kestovahaa hommasin ja oikein tyytyväinen olen tulokseen
thumbs-up.gif
Hinta-laatu- suhde tuossa tuotteessa erinomainen
smile_org.gif
Niijja testivoittajakin, seon siis PARAS!

ja pakko näin lopuksi antaa tyhjentävä vastaus...vahatkaa ensin millä vaan ja lopuksi Lahegalla=))

Back