Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
koita motonetistaautoglymin bike shiner. kuka myy? mistä vois joutusammin tilata?
Voi olla näinkin ja onhan ne kalliita mutta on ne myös hyviä. Autoglymin visiirinpesuneste maksaa maltaita mutten ole vielä parempaankaan törmännyt niin sitä tulee käytettyä ja on erittäin riittoisaa siinä mukana mukana tulee vielä kätevä taskukokoinen sumutinpullo mitä pidän takin taskussa pitemmillä reissuilla eikä lopu kesken.Vaikuttaa selvästi "tyhmiltä motoristeilta rahat pois"-tuotteelta![]()
Itse myös suihkuttelen tyytyväisenä tätä. Ensin olen pahimmat liat pessyt tuolla ja sen jälkeen koko mopo tuolla aiemmin mainitulla bodywork shampoo conditionerilla, siis tällä aineella.Ite yllätyin Autoglymin Motorcycle cleaneri totkun tehosta. Lähti meinaan "hyönteisjäämät" tehokkaasti veks.![]()
Juu tuo Bump Care on uskomaton aine. Tulee puskurit ja muut tummat muovipinnat aivan uuden näköisiksi. Miinuksena on tuossa että ei tuo aine ei kestä kovinkaan kauaa pinnalla ja alkaa taas haalistua.Joo, minäki olen tyytyväinen autoglym tuotteiden käyttäjä. Voisinpa suositella vielä yhtä tuotetta ko. perheestä:
Bumper Care, soveltuu kaikkiin läpivärjättyihin muoveihin:kahvojen muoviosat, laukut, mustat lokarin jatkeet jne. Muovipinnat näyttää tosi hyvältä käsittelyn jälkeen...
Tuo visiirinpesuneste on loistavatuote. Lähtee helposti itikat pois, vaikka olisivat olleet viikonkin siinä. Eikä tuo aine heti lopu kesken, itsellä mennyt tänä kesänä ehkä vain 5% tuosta pullosta, sen perusteella tuo on myös halpaa. Pieni suihkepullo on myös kätevä ja voi pitää pitkillä matkoilla mukana.Voi olla näinkin ja onhan ne kalliita mutta on ne myös hyviä. Autoglymin visiirinpesuneste maksaa maltaita mutten ole vielä parempaankaan törmännyt niin sitä tulee käytettyä ja on erittäin riittoisaa siinä mukana mukana tulee vielä kätevä taskukokoinen sumutinpullo mitä pidän takin taskussa pitemmillä reissuilla eikä lopu kesken.Vaikuttaa selvästi "tyhmiltä motoristeilta rahat pois"-tuotteelta![]()