Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niin mut kun mulla on siel kaks sohvaaEi toi hullua ole, ihan normaalia toimintaaSohva meilläkin on tallissa ja kuka siinä nyt kaljatta istuu![]()
![]()
Hitto, pitänee kiirehtiä sitä jääkaapin laittoa autotalliin, nyt joutuu kuitenki muutaman portaan nousemaan että on keittiössäniin mut kun mulla on siel kaks sohvaaEi toi hullua ole, ihan normaalia toimintaaSohva meilläkin on tallissa ja kuka siinä nyt kaljatta istuu![]()
![]()
![]()
Toi kuulostaa siltä että sulla on siellä yks mopo liian vähän jos kerran kaksi sohvaa mahtuu...niin mut kun mulla on siel kaks sohvaa![]()
lupasivat ens viikon lopuksihmm, taitaa uus mopo poltella persiissä![]()
aprilia rsv1000r, saapi nähdä millanen onNo, jos näillä keleillä istut vielä siellä tallissa, niin hullua touhua se kieltämättä on. Toisaalta käkinhän minäkin tällä hetkellä neljänseinän sisällä tietokoneen edessä ja odottelen, että formulat starttaisivat Espanjan GP:n!![]()
Mikäs pyörä sieltä on muuten vanhan tilalle tulossa?
Vai oikeen talli! Meidän taloyhtiö ei sellaista ole nähnytkään. No onneksi saan pitää pyörääni talon edessä vaikka siinä ei ole parkkiruutua.Vai että oikeen sohva, mulla on taloyhtiön tallissa vaan puupenkki.No onneksi saa sentään pyörää siellä pitää![]()
![]()
älä muuta vislaa! unelmien täyttymys olis!Mahtavaa...Ai kun olis itelläkin autotalli, sohva ja jääkaappi yhditelmä... Mikäs sen mukavampaa kun ihailla mopotinta ja ottaa bisseä...Mieli lepää nääs...![]()