• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Auttakaa kaveria!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja asentaja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Käy ehdottomasti ajamassa uus 1250 Banditti. Omani sain viikonloppuna ja on loistava vehje. Ja uutena aika halpa kilpailijoihin verrattuna !
Ja vielä kerrataan että -07 ja -06 Bandiittien ero on kuin yöllä ja päivällä
wink.gif

Itse olin tossa keväällä samassa tilanteessa vaikka Hondani oli vähän vanhempi kuin sulla. Itse, jos noista pitäins valita, ottaisin yammun, mutta jos oikein sielua ja luonnetta kaipaat ota 12R. Tosi miesten pyörä on... voin vakuuttaa!
smile_org.gif
lookaround_orig.gif
buttrock.gif

Käy ehdottomasti ajamassa uus 1250 Banditti. Omani sain viikonloppuna ja on loistava vehje. Ja uutena aika halpa kilpailijoihin verrattuna !
wink.gif
se olis ihan kiva vaihtoehto kans... mites noi mallit eroaa toisistaan, siis -07 ja -06? Sama on tossa xjr:ssäkin, 06 ja 07 on eri pyöriä...

wink.gif
se olis ihan kiva vaihtoehto kans... mites noi mallit eroaa toisistaan, siis -07 ja -06? Sama on tossa xjr:ssäkin, 06 ja 07 on eri pyöriä...
No, maksimivääntö tulee jo 3700 kierroksessa kun entisessä tuli 6000+ ! Ja sitä vääntöä on myös aikalailla lisää 91--> 108.
Tehot on samat kuin ennenkin. Niin, ja nestejäähdytys tuli tälle vuodelle.
Runko on tukevampi. Kääntyilee aika kevyesti painoonsa nähden.
Ja kaikkee sen semmosta  
smile_org.gif

Soitin tohtori Leo Vincelle, joka määräsi 2 pilleriä..
biggrin.gif

Eli tää kausi
062802moto_prv.gif
vielä VFR:llä

:bisseä:vappu
+4
räntää
033102ass_1_prv.gif

Onnittelen hyvästä valinnasta. Luultavasti tuli edullisemmaksikin kuin vaihtaa toiseen.

Kerrohan sitten miltä uusien äänien vaikutus tuntui. Tuliko lisää "vääntöä" nurkkapyöritykseen?

Noilla kilsoilla kannattaa vuokrata pyörä pariksi päiväksi kesässä. Väliaikoina voi käydä taputtelemassa uusia fillareita kaupassa ja vaikka kysyä, jos antaisivat vahata niitä silloin tällöin. Kaikenlaista probleemaa sitä löytyy.
tounge.gif

Back