gikseri
New member
Eli kohta on kolme viikkoa tapeltu gsx-r 750 -96 alipainebensahanan kanssa.
Faktaa:
-Korjaussarja vaihdettu -> kalvo ja tiivisteet ehjät
-Putsattu huolellisesti paineilmalla (noin sata kertaa)
-Alipaineventtiili toimii eli bensaa tulee alipaineen alaisena
-Alipaineen loputtua hana jää "alipainelukkoon" eli uittaa koneen täyteen. Totta, siis todellakin jää alipainelukkoon. Testattu ja todettu. Asia on vilpitön.
-Hana kasattu ja purettu ja testattu ja mietitty läpi öpaut 200 kertaa
Miten ko. alipainelukko aukeaa. Mitä on kasattu väärin?? Mielestäni hana on kasassa ainoalla oikealla tavalla. Olen kokeillut muillakin tavoilla eikä ole toiminut senkään vertaa. Nyt sitten tietoa kehiin ne jotka olette kikkaileet alipainehanojen kanssa. Luulisin että useassakin suitsassa on samanlainen hana. Voi olla muissakin merkeissa. Merkki tietysti mikuni.
edit: Hana siis teki tätä jo enne kuin purin sen ensimmäisen kerran korjaussarjan asentamista varten
Faktaa:
-Korjaussarja vaihdettu -> kalvo ja tiivisteet ehjät
-Putsattu huolellisesti paineilmalla (noin sata kertaa)
-Alipaineventtiili toimii eli bensaa tulee alipaineen alaisena
-Alipaineen loputtua hana jää "alipainelukkoon" eli uittaa koneen täyteen. Totta, siis todellakin jää alipainelukkoon. Testattu ja todettu. Asia on vilpitön.
-Hana kasattu ja purettu ja testattu ja mietitty läpi öpaut 200 kertaa
Miten ko. alipainelukko aukeaa. Mitä on kasattu väärin?? Mielestäni hana on kasassa ainoalla oikealla tavalla. Olen kokeillut muillakin tavoilla eikä ole toiminut senkään vertaa. Nyt sitten tietoa kehiin ne jotka olette kikkaileet alipainehanojen kanssa. Luulisin että useassakin suitsassa on samanlainen hana. Voi olla muissakin merkeissa. Merkki tietysti mikuni.
edit: Hana siis teki tätä jo enne kuin purin sen ensimmäisen kerran korjaussarjan asentamista varten