Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä pistän ainakin hupun ja kypärän päähän rillit päässä.Onkos se niin että avattava on parempi rillipäälle , vai
onkos sillä välii kun kuitenkii rillit pois päästä kun laittaa
kypärähupun ?
Onkos niin hyviä kypäriä että ei tarvi laittaa pumpulia korvat täys , muutenkin korvat täys pask** .
![]()
![]()
![]()
Mulla se riippuu rilleistä. Mulla on ajelua varten omat lasit(vanhat sangat). ne menee hienosti tuonne kypärän sisään ja vielä oikealle paikalle. Mutta nämä arkilasit ei oikein 'taivu' tuohon. Tai siis taipuu liikaakin. Sangat on semmoiset letkut. Nykyisin tuntuu olevan vain noita huippukeveitä sankoja. Tai niitä ainakin markkinoidaan ahkerasti. Seuraavat lasit on sitten oikeesti tukevat.Mulle ainakin osoittautui mahdottomuudeksi löytää umpikypärää, jonka sisään tälläinen vesipää saisi jälkeenpäin lasit ängettyä paikoilleen, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäi avattava. Mulla on nyt toi CY-Max, ja oon ollut ihan tyytyväinen vaikka kyllä se vähän on äänekäs koassa nopeudessa. Such is life.
Seuraavat kypärät saa pudottaa tasaiselle 1,85m korkeudelta ilman mitään vauriota kypärän rakenteelle: Huom:Ei koske visiirin rakenteita, jos visiiri on auki-asennossa, jolloin se voi vaurioitua.
AGV: TiTech, GP Pro, Demon Top, Day Star, AX-7
Arai: Astro, RX-7, Signet GT
HJC: AC-11, FG-14, ZF-8
Schuberth: S-1, Concept
Shoei: XSpirit, Z-One, XR1000, Raid, J-Gear, RJ Air.
Erilaisia päälestejä on mm. Shoeilla ja Arailla ainakin kaksi erilaista, joka on hyvä huomioida. Shoein Z-One ja Raid ovat samaa "sukua" keskenään kun taas XSpirit ja XR1000 samalla lestillä. Lisäksi eri maita ja maanosia varten löytyy useita eri muotoja. Suomessa on ns. EU-mallisto myynnissä.Klips..
Kokeilemallahan seitten selviää mikä on hyvä omaan päähän. Jos esimerkiksi Shoein Z-one tai Raid tuntuu hyvältä päässä, niin Syncrotec sopinee myös. Aika paljon samaa päämuottia taitavat käyttää kukin valmistaja eri malleissaan.
"I stand corrected!"Erilaisia päälestejä on mm. Shoeilla ja Arailla ainakin kaksi erilaista, joka on hyvä huomioida. Shoein Z-One ja Raid ovat samaa "sukua" keskenään kun taas XSpirit ja XR1000 samalla lestillä. Lisäksi eri maita ja maanosia varten löytyy useita eri muotoja. Suomessa on ns. EU-mallisto myynnissä.
Sovittaminen ja koeajo on siis perusteltua.![]()