• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

avattavat kypärät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alkupupu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
hyviä mutta mistä hinta näille  
wink.gif
en löytänyt  
nixweiss.gif
Näyttää ainakin FC-Moto.de Saksan maalta tarjoilevan Schubertheja:
- S1 445-465e
- C2 395-415e
- J1 430-450e
- Concept 270-300e

Sinänsä hieman yllättävää että C2 avattavana sijoittuu hinnaston alapäähän
omg.gif
Conceptin nyt tavallaan ymmärtää "vanhentuneena" mallina
wink.gif

Vai on tämä isokalloisten (-aivoisten?) ongelma pienipäisten mielestä ihan höpöhöpöä. Pääkoppani on nimittäin kokoa 60. Sankojen päät taipuvat alaspäin, joten rillit laitetaan päähän paitsi edestä- myös hieman ylhäältäpäin eikä se onnistu kypärä päässä, vaikka siinä olisi minkälaiset kolot. Sanon minä.
Mullon koko 62 ja umpikypärä, mutta ei tuollaista ongelmaa. Eli mulla lienee sitten pienet aivot, kun se ei ole ongelma.
nixweiss.gif
omg.gif
nixweiss.gif
eek.gif
eek.gif

Itselläni avattava Cabergin J1 (plus?) ja todella hyvin mahtuu vielä aurinkolasit päässä kypärä päähän. Tuon koko 60. (samoin pään)
smile_org.gif

sanoi:
Riippuu ihan kypärästä millaiset syvennykset korville on tehty, ja toisekseen, luulis että korvat alkaa kipeytyä jos korvat on lintatty kalloon kiinni..

Araissa ja rooffissa (R010)korvilla on ihan hyvin tilaa prillien paikalleenlaittoon.
Jep, ja sama pätee myös AGV:n ja Shoein kohdalla, eli kyllä se omasta kaalesta ja sen muotoilusta on kiinni. Loppu onkin sitten itse kunkin henkaalikohtaisista omituisuuksista ja mieltymyksistä kiinni, eli ahistaako potta tai prillit vai ei, ja silleen. Sama juttu ison kaalin kaa.

edit: Hupsista, jäipäs kokonaan lukematta tuo toinen sivu, jossa itse asiassa olikin jo kommentoitu samaa asiaa.

Mulla on Shoein Raid, ja hyvin mahtuu rillit.
Toisaalta oon aina ottanu potan mukaan, ku oon ollu ostamassa rillejä..
smile_org.gif

Omaan SY-MAX:iin oon joutunut vaihtaan semmosen pienen valkoisen hammas rattaan sulku mekanismiin kun potta tippu n.50cm korkeudelta leuka osalle. Potta oli helppo purkaa ja hankala kasata. Muutenkin leukaosan styroksit hajoilevat käsiin. En suosittele.

Älkää unohtako Bemun kypäriä!
Emännällä(käyttää silmälaseja) ja itsellä on BMW:n avattava kypärä olisko joku evo 4 tai jotain. Ollut hintansa väärtti.
Eikä ollenkaan kalleimmasta päästä. Ei vuoda sateella, mitä jotkut ovat kyselleet. Eikä ole mielestäni kovin äänekäs.

Mukava käyttää kesällä kun kaupungilla cruisii  
062802moto_prv.gif

Ja jos pitää pikaisesti käydä maksamassa pensaa ym. niin ei tartte ottaa koko koppaa pois päästä avaa vaan kuonon ylös  
biggrin.gif

Muuten luulee vielä voroksi.
Niin ja tosta bemun kypärästä saa tehtyä avopotan kun hankkii poskipalat ja lipan, tai avopotan visiirillä  
bowdown.gif

Taitaa poliiseillakin noita olla...

http://www.bmw-motorrad.co.uk/com....nt=http

Mielenhäiriössä ostin avattavan kypärän Motonetista, kun halvalla sai (99e). Muoviahan se on ja saa nähdä tekeekö sillä mitään... passaa ainakin varakypäräksi.

MP Kypärä Targa Summit II Flipup Musta M

Duuniin tuli ajettua yksi aamu "varapotalla", joku avopotta naaman peittävällä pleksillä, ja puolet matkasta kirosin aurinkovisiirin puutetta... yhtään kypärää ei enää tuu josta ei kyseistä ominaisuutta löydy.

Back