Mitäs se C2:n hinta suomen markkinoilla tänään,eikös mustana halvempi kuin esim,hopeana!!!!!.Rillipäänä ehdoton suosikkini on Schubertin C2. Mukava päässä, aurinkovisiiri ja todella hiljainen kypärä. Suosittelen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs se C2:n hinta suomen markkinoilla tänään,eikös mustana halvempi kuin esim,hopeana!!!!!.Rillipäänä ehdoton suosikkini on Schubertin C2. Mukava päässä, aurinkovisiiri ja todella hiljainen kypärä. Suosittelen!
399 e näytti olevan musta .ORG shopissa.Euromotocenterissä musta ja mattamusta 460;- , hopea 490;- ,
grafiikat 535;-
Mun kuuppaan kans paras mitä on tähän mennessä ollu.Rillipäänä ehdoton suosikkini on Schubertin C2. Mukava päässä, aurinkovisiiri ja todella hiljainen kypärä. Suosittelen!
No, mutta mikä ihmeen jäätelökauppiaiden mikä lie.........käännätkö tuon jargonisi?Jäätelökauppiaiden X-lite on kuulemma ihan paska, ainakin melun ja kestävyyden suhteen.
Ylös? Sitten pari pimpparia kirkkaaseen visiiriin ja taas musta alas ja sitten homma alkaakin olla paketissa. Ei kuulosta ollenkaan hyvälle.Muuta huomioitavaa: Nolanissa aurinkovisiiri on kirkkaan visiirin päällä. Mihin ihmeessä se käännetään, kun sitä ei tarvita?
Esim. Tokimoto Tuupakassa, Org Shoppi Malminkartanossa...Missähän tota Schubert C2:sta myydään pk-seudulla, että noin niinkun voisi käydä kokeilemassa???
justCabergin avattava oli ennen ja se oli kyllä ihan hyvä. Uutta kun olin ostamassa myyjä "pakotti" kokeilemaan Arain umpipottaa ja nyt en enään pois antaisi, istuu todella hyvin myös lasien kanssa! Kakkoskypäränä kaupunki ajeluun löytyy avattava malli, muttei tuu koskaan lähdettyä sen kanssa![]()
joo, tota mietin itekki, mut en jaksanu käyttöohjetta lukee, et onko se "sallittua" vai pitääk se irrottaa jos ei tarvi!!!!?Onko kellään tota Nolanin avattavaa? Kävin vähän hypistelemässä jo mutta jäi mietityttämään miten ton aurinkovisiirin käy reippaassa motari nopeudessa, jos sen kääntää ylös? Äkkiä vaan vois kuvitella että jos ei se lennä huitsin nevadaan niin ainakin lisää kypärämelua.
![]()
Mä olin vähän yllättynyt kun kävin moista testaamassa. Riuhdoin nakupyörällä aurinkovisiiri ylhäällä reilut 170 (reipas motarinopeus?) ja siinähän tuo tuntui ihan tukevasti pysyvän, eikä edes pitänyt mitään ääntä.Onko kellään tota Nolanin avattavaa? ... Äkkiä vaan vois kuvitella että jos ei se lennä huitsin nevadaan niin ainakin lisää kypärämelua.
![]()
Nii-i...Hiljainen umpikypärä hiilikuidusta DD-lukolla taitaa oikeasti olla se paras vaihtoehto.