• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

B-king

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Junkie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Junkie

New member
Selailin tuossa Suzukin sivustoja ja silmään iski tällänen konsepti mopo(tosin ei vissiin mikään uus juttu, mut kuitenkin);

B-KING1_450.jpg

B-King_collage_China_450.jpg

B-KING2_450.jpg

Aikas härskin näköinen, tosin tuo etuosa näyttää siltä, että joku on tuppannut kypäränsä siihen. Jossakin oli puhetta, että tuossa pitäs olla Hayabusan moottori, mut sit taas toisaalla puhuttiin, että siinä oiskin GSX-R 1000:n moottori.
nixweiss.gif
Eri asia sitte, että tuleeks tollanen joskus.
nixweiss.gif

Joo aika härskin näköinen vempain! Mulle tuli kans heti ekana mieleen toi kypärä juttu...
biggrin.gif

300hp mini speedster vois olla kans aika mielenkiintonen laite...
biggrin.gif
Mutta noi pärrät oli pirun tyylikkäitä
bowdown.gif

Bike -lehden mukaan, Suzuki on antanut ymmärtää että B-Kingin tuotantoversio esiteltäisiin ensi syksynä Milanon mp-messuilla ja että pyörä saataisiin tuotantoon vuodeksi 2006.
eek.gif

Putkiin on taidettu ottaa vaikutteet suoraan Katuhaukasta. Hyi Saatana. Muuten ihan tuhdin oloinen mörssäri...

motorrad -lehdessä oli sellainen huhu, jonka mukaan b-kingissä olisi bussin kone porattuna 1500 kuutioiseksi.
omg.gif

Aika namu siitä huolimatta et lamppu näyttää kyl kypärältä.

Miten mulle tulikaan tosta mieleen Galactica 2004:n cylon hävittäjät
biggrin.gif
(joo ei tod. tarvi tietää mistä mä puhun
biggrin.gif
)

Aika paljon oli tuttua oli myös siinä Wild Star-versiossa vs. MT-01, varmaan jotain tekemistä keskenään jammulla ja tällä verstaalla..tai sitten ei.

Mutta Galacticahan oli ihan ykkösjuttu silloin joskus..(nostalgiapläjäys), ne Viper-hävittäjät oli kans aika pyssyjä..

Oikeesti. En tiedä mitään moottoripyöristä enkä sitä mitenkään kommentoi. Aika häijyn näköinen mutta minä katsastelinkin sitä humalassa. Eli voin olla väärässä.
baaa.gif

Aivan sama minulle. Voisin kuitenkin tuollaisen ottaa...

Back