• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

B-king

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vinkki:
Tänään DSF Bike, MTV3 MAX, klo 20.00. B-Kingistä jotakin juttua jos kiinnostaapi
biggrin.gif
Eipä ollut häävi juttu, ei edes koeajoa  
mad.gif

Aika vanhoja jaksoja kyllä näyttävät..

Lueskelin eilen uutta amerikkalaista mp-lehteä ja silmiin osui että b-kingin valmistaminen loppuu lyhyeen, onko tämä totta vai lopetetaanko sen vienti ameriikkkaan vain?

Lueskelin eilen uutta amerikkalaista mp-lehteä ja silmiin osui että b-kingin valmistaminen loppuu lyhyeen, onko tämä totta vai lopetetaanko sen vienti ameriikkkaan vain?
Taisi loppua vienti jenkkilään jo vuoden vaihteessa (ihan oikein niille, pitäkööt tunkkinsa
033102bebe_1_prv.gif
)
Jenkeillehän amerikka = koko maailma, joten ei ihme jos ko. jutussa on sanottu että valmistus loppuu.

Onhan se mahdollista että valmistus on lopetettu, mopoja varastossa pilvin pimein. Äkkiäkös niistä sitten 2010 malleja tehdään vilkunlasin värejä, kilpitelinettä jne. vaihtamalla.

Tämä on vain villi huhu, se ei pidä paikkaansa . kuulin tuosta jo 5 kk sitten jenkkilän maahantuonti ei meinaa myydä tuota mopoa , kiellä markkinaosuus nakuille on olematon..
Varmistin asian Suzuki finlandin Maajohtajalta joten tuo on ihan pelkkää huu haata

HÖ  
omg.gif
tämmönen kinky täälläpäin tulossa, typistetty orkkis etulokari,linssivalot...pientä vaille mut kohta  
062802moto_prv.gif

Minkalainen peli tää King on, messuilla tuli tutkittua vähän enempi kyseistä pyörää ja jotain tunteita se vähän herätti.. Eli olisiko se seuraava pyörä juurikin tuo BK..

Minkalainen peli tää King on, messuilla tuli tutkittua vähän enempi kyseistä pyörää ja jotain tunteita se vähän herätti.. Eli olisiko se seuraava pyörä juurikin tuo BK..
ihan jees, ajoasento mielestäni loistava, ei puudu paikat, josku tuntuu että pää irtoo mutta sellasta se on, Tehoo on ihan hitosti, Ja paljon ketterämpi kuin "matkalahna busa"
eikä tule joka bensiksellä vastaan ,,, Orkkis putket & peilit on mielestäni ihan hirveet, mutta sekin on makuasia. nyt noita putkia on jo paljon saatavilla, Eli lyhyesti hyvä mopo ja hieman erilainen kuin kaikki muut.

aika kelvollinen asennus vaikka aika kelvoton ukko porasi reikiä mun mobediin  
tounge.gif
Hello. Onkos tuo sama mikä möllöttää Duell :in kataloogin sivuilla (uusin luettelo) ? Vois harkita jos onpi ...
vertaa , mulla ei ole duellin "kuvastoa" tässä
http://www.s2-concept.com/boutiqu....ed26ef0

Minkälaisia renkaita porukka on löytänyt Kinkyyn?
Noi 200 leveät on vähän kortilla!
Tollaisia minä olen löytänyt:

Pirelli Diablo (Mitenköhän kestää?)

Metzeler ME 880 Marathon (Onko ihan kusiluikkarit radalla?)

Dunlopit joita en kyllä enään laita.

Vieläks löytyy muita vaihtoehtoja?

Oon kyll miettinyt tuota 190:pistäkin Michelin Road 2
Mutta miten vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin??

BRIDGESTONE: 190/50 ZR 17 BT014R (73 W) tl
olisikohan tämä hyvä rengas kinkiin
paljonkohan tolla ajaa.
siis rauhallista katuajoa
biggrin.gif

eikä radalla
062802moto_prv.gif

Back