poksi asennettu eurooppa kiertuetta varten.ruma ku mikä mut ei pä tarvii reppujen kans värkätä ja sopii muutaki ku kalsarit joka päivälle.
http://aijaa.com/xz4gjU
http://aijaa.com/xz4gjU
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No mutta tervetuloa kerhoon, ei tullu turhaan skrivattua.Ebay.de, aika paljon kingiin kamaa myynnissä. Hyvät ötyset, kyllä se unen saanti voi olla toki vaikeaa, muistuu oma ostos vuosi sitte.
![]()
Tuli sipaistua reippaat 600 km, istuinlihakset kiittää. Olo oli aika vetelä ja on vieläkin. Tuli nukuttua viime yönä sitten ihan ajan kanssa ja äsken vielä kunnon siesta päälle. Kingi komeilee tallissa ja odottaa ajoa. Reilun 300 km:n perusteella olen aikas tyytyväinen kingin kyytiin. Kulutuskin on kaikkea muuta kuin pelkäsin, tankillahan pääsee sen kolmesataa että heilahtaa, jos ei revittele. Taitaa olla aika sama kaava kaikkien prätkien kanssa, kulutus kaksinkertaistuu raskaalla kädellä. On se vaan kunnioitusta herättävän, suorastaan kolossaalisen oloinen, eli kingi, jii haa 
Tsaudi.
Tilasin ebayn kautta takapenkin ja harmistuin huomatessani, että takapenkki tarvii jonkin korotuspalan alleen, jotta penkin saa istumaan. Kellään tietoa mistä saisi tilattua tai olisiko jollain myydä ylimääräistä nurkista pois?
Kelailin internetin ihmeellisessä maailmassa pari tuntia, enkä löytänyt mistään.![]()

Mulla on toi manuska suomeksi mutta se on kettumaisen kokonen skannattavaksi mikälie a5 vihko välimuoto, voin toki yrittää mutta en lupaa mitään.Löytyykö kingiläisistä ystävällistä heeboa joka lainaisi suomenkielistä manuaalia kopioitavaksi, saksalaisella en tee kyllä yhtään mitään. Englanninnoksen saa netistä mut mä oon Suomalainen! Voin ajella vähän pidemmällekin hakemaan, toki mieluiten Tampereen lähialueille. Jos joku pystyy vaikka kopioimaan maniskan, niin maksan toki vaivanpalkkaa, pliis![]()

Mulla on toi manuska suomeksi mutta se on kettumaisen kokonen skannattavaksi mikälie a5 vihko välimuoto, voin toki yrittää mutta en lupaa mitään.![]()

Mulla on toi manuska suomeksi mutta se on kettumaisen kokonen skannattavaksi mikälie a5 vihko välimuoto, voin toki yrittää mutta en lupaa mitään.![]()
Kiitos manuskasta qnarkill, iso sellainen!
Mielestäni se ärykkösen kaasukahva ei vaikuttanut tuohon keveyteen. Mut liikeradaltaan tuli kyllä parempi. Pieni sivuttais liike tuli vaihdon myötä kahvaan, mutta sitä ei ajossa huomaa. Sen saisi ehkä pois jollain isolla muoviprikalla.
Mulla ois sulle ylimääräisenä r6:sen kahva. UUSI. kokeile sitä =)