• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

B-king

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No mutta tervetuloa kerhoon, ei tullu turhaan skrivattua. :) Ebay.de, aika paljon kingiin kamaa myynnissä. Hyvät ötyset, kyllä se unen saanti voi olla toki vaikeaa, muistuu oma ostos vuosi sitte. :thumbsup:

Kiitos. Unet jäi noin kolmeen tuntiin:kääk: Tuli sipaistua reippaat 600 km, istuinlihakset kiittää. Olo oli aika vetelä ja on vieläkin. Tuli nukuttua viime yönä sitten ihan ajan kanssa ja äsken vielä kunnon siesta päälle. Kingi komeilee tallissa ja odottaa ajoa. Reilun 300 km:n perusteella olen aikas tyytyväinen kingin kyytiin. Kulutuskin on kaikkea muuta kuin pelkäsin, tankillahan pääsee sen kolmesataa että heilahtaa, jos ei revittele. Taitaa olla aika sama kaava kaikkien prätkien kanssa, kulutus kaksinkertaistuu raskaalla kädellä. On se vaan kunnioitusta herättävän, suorastaan kolossaalisen oloinen, eli kingi, jii haa :jippikaijee:
Seuraava projekti onkin vaan kovaa ajoa ja tuntumaa. Samalla haetaan sitä omaa "maustetta" jolla kingistä tulee se mun kingi. Vaimo illalla sanoikin, että mitähän sää sille teet jotta saat mieleisen näköiseksi. Taitaa tuntea äijän elkeet..

Viimeksi muokattu:
Noniin, asiaa.

Omastani loppui juuri etujarrun ravistus lopullisesti kun putsasin ja öljysin kelluvaiset liikkumaan. :jippikaijee:

Jo ostaessa etujarru ravisti niin paljon jarrutettaessa että peilit heilu ihan holtittomasti kovasti jarrutettaessa. Jarrujen pesu kyllä jelppas jonkiverra muttei poistanu ongelmaa. Tällain fixattuna problem solved. Tosin mulla sai vaan tehdä 3x enemmän hommia kun osa kellujista ei liikkunu oikein ollenkaan.

Suikan etulevyt ovat hiukka "herkät" kyllä, mutta omasta puolesta joutuu
toteamaan, että tuolla kohtaa taitaa laitteen ylläpitotapa olla varsin
merkittävässä roolissa.

1400:ssa on mittarissa hyvän matkaa yli 50 tuusaa..... toiset orginaalit
palat menossa, mitään muuta "jarruremppaa/huoltoa" ei ole tehty.....
eikä tarvetta ole ilmennyt. Nesteet toki on pariin kertaan viiden vuoden
aikana vaihdettu.... ja jarrut toimii kuin unelma.

Niin.... Painepesuri.... pesuaineet !

Kingin kanssa "tuntuu" olevan ihan sama tarina.

Jos vehkeet uittaa jatkuvasti helvetillisessa ravassa ja nuohoaa
painepesurilla ja erilaisilla... sinällään hyvillä pesuaineilla....
Sitten on vaan "korjattava" jälkensä....eli huoltotoimien määrä lisääntyy
perinteiseen potenssiin.

Ylipäänsä.... mopoissa on monen monta paikkaa, joiden kanssa saa jumpata
ihan eri tahtiin kuin joku huolto-ohjelma antaa ymmärtää... jos haluaa että
pelit on tikissä.... tai sitten menee ja ostaa.... ei saatana... kyllä... Ho-Ho-Ho... Hontan ;0).

Huoltakaa niitä vehkeitänne.... ja nauttikaa toimivista laitteista!

Tsaudi.

Tilasin ebayn kautta takapenkin ja harmistuin huomatessani, että takapenkki tarvii jonkin korotuspalan alleen, jotta penkin saa istumaan. Kellään tietoa mistä saisi tilattua tai olisiko jollain myydä ylimääräistä nurkista pois?
Kelailin internetin ihmeellisessä maailmassa pari tuntia, enkä löytänyt mistään.:(

Tsaudi.

Tilasin ebayn kautta takapenkin ja harmistuin huomatessani, että takapenkki tarvii jonkin korotuspalan alleen, jotta penkin saa istumaan. Kellään tietoa mistä saisi tilattua tai olisiko jollain myydä ylimääräistä nurkista pois?
Kelailin internetin ihmeellisessä maailmassa pari tuntia, enkä löytänyt mistään.:(

No löytyhän se puuttuva palanen. R.M.Heinon kautta tilaukseen, näkyy olevan suzukin oma tarvike, huh. Tilasin penkin Singaporesta ja maksoin siitä noin 40€. Pulikka joka tulee penkin alaosaan kiinni maksaa yli 80€, orkkiksena 220€:blink:

Löytyykö kingiläisistä ystävällistä heeboa joka lainaisi suomenkielistä manuaalia kopioitavaksi, saksalaisella en tee kyllä yhtään mitään. Englanninnoksen saa netistä mut mä oon Suomalainen! Voin ajella vähän pidemmällekin hakemaan, toki mieluiten Tampereen lähialueille. Jos joku pystyy vaikka kopioimaan maniskan, niin maksan toki vaivanpalkkaa, pliis :sad:

Varsin mielenkiintoinen vaihtoehto Kinkyn tavarankuljetuskapasiteetin tilapäiseen lisäämiseen
löytyy SW-Motechilta.

B-C:n Tailbag / Speedpack 75L - 90L.

Tuli tuollainen hommattua aikanaan tuohon 1400:een ja kokeilin piruuttani
hymyssä suin kapsäkkiä Kinkyn lintulaudalle :D.

Perskeles! Siihen istuu kun tatti :D.

Onhan se tietty hieman koomisen näköinen setti, mutta kapsäkki on sellaisenaan
erinomaisen toimiva, istuu hyvin paikoilleen, kiinnitystsydeemi varma ja nopea käyttää.
Kuten sanottu, kun on "tilapäisesti" tarvetta käytännön kuljetuskapasiteetille, eikä
erinäköisten kiinnitysten ja rautojen asennus/purku oikein nappaa.

Tietysti tuo lintulauta on silloin pois käytöstä mutta..... onhan siinäkin asiassa puolensa :;):

Löytyykö kingiläisistä ystävällistä heeboa joka lainaisi suomenkielistä manuaalia kopioitavaksi, saksalaisella en tee kyllä yhtään mitään. Englanninnoksen saa netistä mut mä oon Suomalainen! Voin ajella vähän pidemmällekin hakemaan, toki mieluiten Tampereen lähialueille. Jos joku pystyy vaikka kopioimaan maniskan, niin maksan toki vaivanpalkkaa, pliis :sad:
Mulla on toi manuska suomeksi mutta se on kettumaisen kokonen skannattavaksi mikälie a5 vihko välimuoto, voin toki yrittää mutta en lupaa mitään.:kääk:

Ei kellään olis ABS-mallin manuaalia suomeksi tai englanniksi? Tosta aatun murteesta kun ei oikein ota tolkkua..

Viimeksi muokattu:
Laatuun pitää tosiaan tottua..... kuten tuohon kytkimeen ja
toiseen mopoon verraten aika kepoiseen moottorijarruun :D.

Kaasuhan on tunnetusti vieläkin pidempi kuin nälkävuosi, mutta
enemmän siinä haittaa, ainakin osaltaan "välityksen" mukana tuleva,
liiallinen kepeys.

Kun nuo ladut ovat siinä kunnossa kun ovat, eikä parempaa ole näköpiirissä,
"ryteikössä" meno höyhenen kevyellä kapulavasteella alkaa paikoin naurattaa
itseäkin. "Pientä turbulenssia" on kuin Audi-Jonnella parkkihallissa :D.

Minkäs verran esim. se Rytkösen kapula tuo lisää vastetta alkuperäiseen verraten?
Olishan tuo hienoa jos saisi kaksi kärpästä samalla kertaa, eikä tarttis vieterijumppaa
alkaa harrastamaan.

Mielestäni se ärykkösen kaasukahva ei vaikuttanut tuohon keveyteen. Mut liikeradaltaan tuli kyllä parempi. Pieni sivuttais liike tuli vaihdon myötä kahvaan, mutta sitä ei ajossa huomaa. Sen saisi ehkä pois jollain isolla muoviprikalla.

Mulla ois sulle ylimääräisenä r6:sen kahva. UUSI. kokeile sitä =)

Mielestäni se ärykkösen kaasukahva ei vaikuttanut tuohon keveyteen. Mut liikeradaltaan tuli kyllä parempi. Pieni sivuttais liike tuli vaihdon myötä kahvaan, mutta sitä ei ajossa huomaa. Sen saisi ehkä pois jollain isolla muoviprikalla.

Mulla ois sulle ylimääräisenä r6:sen kahva. UUSI. kokeile sitä =)

Et niinku haulikon liipaisin pitäis asentaa :p.
Keskity siinä sitten "lineaarisiin avauksiin" :p

Ei kellään olis heittää manuaalista etu- ja takapään vaimennusten ja etupään esijännityksen oletusasetuksia?

Back