• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

B-king

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

tr3

New member
http://motoaus.com/road/road-bike-features-and-reviews/suzuki-b-king-ridden-and-raced-review.html

kohtuu hyvin kirjoitettu juttu ,  
lookaround_orig.gif

onko porukat löytäneet putkia ?

kuvat mun moposta Suzuki B-king http://tr3.kuvat.fi/kuvat/Suzuki+B+-King/

Katselkaa e-baysta noita slipareita. Alkaa sylettämään kuinka paljon suomessa otetaan valistä euroja.
033102ass_1_prv.gif
Jelkeistä löytyy firmoja mitkä toimittaa 40dollarii 14päivää kotiin ja 70dollarii 7päivän kuluessa noin 450e yoshin pönttöjä . Suomessa duell ottaa vaatimattomat 1200e samoista torvista
033102ass_1_prv.gif

Toi normi takaloksu tuo mieleeni, jyhkeästä sivukuvannostaan nähden, traktorin perseeseen kiinnitettävän peltotyökalun...
wink.gif

-M

Meinastitkos vetästä jotain originellimpaa Pinotex-kuviota hipiään?

Koskas nähdään kadulla ao. härveli?

-M

Katselkaa e-baysta noita slipareita. Alkaa sylettämään kuinka paljon suomessa otetaan valistä euroja.
033102ass_1_prv.gif
Jelkeistä löytyy firmoja mitkä toimittaa 40dollarii 14päivää kotiin ja 70dollarii 7päivän kuluessa noin 450e yoshin pönttöjä . Suomessa duell ottaa vaatimattomat 1200e samoista torvista
033102ass_1_prv.gif
sit vaan linkkiä mistä tohon hintaan saa ja toimittavat suomeen
062802jumpie_prv.gif

Joo mopo mulla vasta huomena( ois tänään voinu hakee mut kato ku satoi, ni ei sit viittiny) mutta jo kaikkea kivaa tilattu jo japaniasta.. ja toki maalaus skeme suunnitteilla , (toteutus toki vasta talvella)

Olipa sairaan vaikea luopua Rocketista , mutta ehkä tuo uusi sopii hieman paremmin omiin käyttötarkoituksiin.

Joo mopo mulla vasta huomena( ois tänään voinu hakee mut kato ku satoi, ni ei sit viittiny) mutta jo kaikkea kivaa tilattu jo japaniasta.. ja toki maalaus skeme suunnitteilla , (toteutus toki vasta talvella)

Olipa sairaan vaikea luopua Rocketista , mutta ehkä tuo uusi sopii hieman paremmin omiin käyttötarkoituksiin.
katos katos - elämä on yllätyksiä täynnä. Onnee vaan uudelle pyörälle - siitä se projekti alkaa...jos vanhoihin merkkeihin uskominen.

Ja taitaa To PK-ajelujen vetovauhti vaan lisääntyä
biggrin.gif

PS: Ovi aukeaa nyt myös busafoorumille ;-)
B-King

Back