DizzySpell
MotOrg ry
Ai viddu ku on makee...
...oisko jollain antaa lotto tai keno vihjettä?
...oisko jollain antaa lotto tai keno vihjettä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
onko joku jo pongannut jossain tälläiset vai onko edes olemassa.taitaa olla trollihinnasta mitään tietoaKyllä saa. Yoshimuralla on jo pöntöt mitkä tulee vakio kuorien sisälle . Ulospäin ei eroa vakio tubiin kuin surempi ulostulo kaasuille.mikseiköhän b-kinkiin tehdä sellaista "pönttöa"
että omat töttöteröt jäisi ja vain ääni muuttuisi.![]()
ps onkohan toi oma pönttö helppo avata ja vähän poistaa ylimääräisiä rojuja![]()
Pönttöjä voi kysellä Tuusmotorista.![]()
![]()
tai linkkiä![]()
![]()
vai tietääkö joku noista pöntöistä![]()
Et sitten ole vaivautunut itse kyselemään ..onko joku jo pongannut jossain tälläiset vai onko edes olemassa.taitaa olla trollihinnasta mitään tietoaKyllä saa. Yoshimuralla on jo pöntöt mitkä tulee vakio kuorien sisälle . Ulospäin ei eroa vakio tubiin kuin surempi ulostulo kaasuille.mikseiköhän b-kinkiin tehdä sellaista "pönttöa"
että omat töttöteröt jäisi ja vain ääni muuttuisi.![]()
ps onkohan toi oma pönttö helppo avata ja vähän poistaa ylimääräisiä rojuja![]()
Pönttöjä voi kysellä Tuusmotorista.![]()
![]()
tai linkkiä![]()
![]()
vai tietääkö joku noista pöntöistä![]()
![]()
Noi putket näyttääpi ihan Yoshimuran putkilta, jotka pitäis olla vartavasten Kingiin suunniteltu! Ainakin minä löysin Suzukin alkuperäislisävarusteiden joukosta. Ja on hieno ääniset kaiken kukkuraksi!! (ilman killereitä tietysti). Ainakin Saksan Suzukilta löytyy.ei ainakaan mun mielestä
mitkäköhän putket noi muutun on![]()
Niinpä näkyy, aika häjytNoi putket näyttääpi ihan Yoshimuran putkilta, jotka pitäis olla vartavasten Kingiin suunniteltu! Ainakin minä löysin Suzukin alkuperäislisävarusteiden joukosta. Ja on hieno ääniset kaiken kukkuraksi!! (ilman killereitä tietysti). Ainakin Saksan Suzukilta löytyy.ei ainakaan mun mielestä
mitkäköhän putket noi muutun on![]()
Masa sulla on ihan liikaa vapaa aikaa, tilasin takavalon hienoMulla kyllä tulee tuosta teidän pikkuisestanne vakavasti mieleen...
![]()
-M