• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

B-king

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tr3
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eniten mua tossa Samuraissa häiritsee sen "kiertopalkinto" -status :grin: Kilsat ei olis ongelma jos ne olis yhdeltä omistajalta, mutta että kolmelta. Kyllähän noilla kilsoilla käytön jälkiä tulee aina, vaikka pyörästä pitäis kuinka hyvää huolta.

Onneksi kaikki ei ole samanlaisia perfektionisteja :grin:

tr3 ajoi siihen 90% kilsoista. Minä yhden kauden, noin 9000 kilsaa pelkkää PK-letkailua ja minun jälkeinen omistaja (hyvä henkilökohtainen ystävä, enemmän keräilijä kuin käyttäjä) vuodesta 2011 tähän päivään asti noin 2000 kilometriä. Kuten on selvästi havaittavissa, tunnen edelleen suurta lukkarinrakkautta kyseistä Samuraita kohtaan ja voin käsi sydämellä sanoa että näiden kuluneiden 30 vuoden aikana ehdotomasti hienoin peli mitä olen koskaan omistanut. Jos elämäntilanne ja tilat antaisivat myöten, ostaisin viivana takaisin omaan talliin.

Viimeksi muokattu:
Onneksi kaikki ei ole samanlaisia perfektionisteja :grin:

tr3 ajoi siihen 90% kilsoista. Minä yhden kauden, noin 9000 kilsaa pelkkää PK-letkailua ja minun jälkeinen omistaja (hyvä henkilökohtainen ystävä, enemmän keräilijä kuin käyttäjä) vuodesta 2011 tähän päivään asti noin 2000 kilometriä. Kuten on selvästi havaittavissa, tunnen edelleen suurta lukkarinrakkautta kyseistä Samuraita kohtaan ja voin käsi sydämellä sanoa että näiden kuluneiden 30 vuoden aikana ehdotomasti hienoin peli mitä olen koskaan omistanut. Jos elämäntilanne ja tilat antaisivat myöten, ostaisin viivana takaisin omaan talliin.

Kukas sitä mittaria sitten meni ruuvaamaan?:grin:

siis niinku What ? (nälkä tulee jos meinaat alkaa stand up koomikoksi :p )

Niin kato kun myy jotain insinöörille niin kannattaa olla lukujen kanssa tarkkana :p Jos kahden viimeisen omistajan ajot oli 10% kilsoista ja 9000km + 2000km niin se meinaa että mittarissa pitäis olla 110tkm :bye:

Niin kato kun myy jotain insinöörille niin kannattaa olla lukujen kanssa tarkkana :p Jos kahden viimeisen omistajan ajot oli 10% kilsoista ja 9000km + 2000km niin se meinaa että mittarissa pitäis olla 110tkm :bye:

Voi jeesus teidän kanssa :grin:

point taken´ :thumbup:

Missä tossa on lisätietoa pyörästä??? Toi linkki ei vaan toimi!!

Osta hyvä mies pois se vempele niin pääset tutustumaan, nyt on niin hyvää mainosta nimittäin et muuten lähtee B-king jonnekki muualle syväluotaukseen.

Ajattele: JOS pyörässä olis yhtään mitään kyseenalasta havaittu... Niin täällä foorumilla ei yksikään jannu olis sitä suosittelemassa saati tunnustamassa, että on ex-omistaja. Ku tätä asiaa ajattelee pikkasen maalaisjärjellä, niin tän parempaa takuuta et saa mistään... :;):

Morjens!!

Mitäs kannattaa ottaa huomioon kun on ostamassa kingiä? Ei oo tullu nukuttua hirveesti täs viime aikoina kun on taas kauhee pyörä kuume! Onhan täs jo 3 vuotta oltu ilman pyörää.

P.S. ei täälä Etelä-pohjanmaalla olis jollain kingiä niin ei tarttis Tampereelle asti lähteä tutkailemaan kyseistä pyörää. Näkis vähä livenä että millanen suitsa on kysees. Oon tässä kahen vaiheilla ollu että joko Honda CB1000R tai sit kingi, mut kyl se kingi vie voiton jos vähääkään itteä tunnen. 
Pituutta mullakin on sen 185 mut mitä nyt oon lukenu tätä foorumia niin ei se ongelma oo.

Toivottavasti 2kk sisällä oltais uus onnellinen kingi kuski! 

Täällä Karvian alapuolella on 2 B kingin 08 ja 10 vakio omistaja 191 cm pitkä sopii mulle hyvin. kunnon koeajo mahdollisuus. Tän alueen Bk kokoontumista olis mukava harkita....

ONNITTELUT:WAZAAP:

Tiedän just miltä sinusta tuntuu:thumbup: Kesästä luvataan lämmintä ja ilmeisesti vauhdikastakin??
Hyviä kilsoja:cruising:

T:Joe

Kiitos! Ton guessWho:n vanhan pyörän! Ainut MIINUS tällä hetkellä on, että saan haettua sen vasta viikon päästä lauantaina! :no: Tulee muuten elämän pisin viikko!!!:kääk:

Kiitos. No jäähän tos kuitenkin tankkaaminen itelle... :D Kyl se on pakko hakee maanantaina, ei vaan jaksa odottaa viikkoa! :no:

Back