Baariin MP:llä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-Doggy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Baariin MP:llä -

• 1. Kyllä käyn

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. En käy

Ääniä: 1 100,0%

• Ääniä yhteensä
    1

T-Doggy

New member
Aika uuseesti, kun ajelen eri puolilla kaupunkia kapakoiden pihoissa näkee prätkiä. Siis mitä eihän tää
033102beer_1_prv.gif
ja
sport05.gif
sovi yhteen!
omg.gif
Mikä tää villitys on oikeen mennä baariin prätkällä? Tuskin ne siellä maitoa vaan juo
crazy.gif

Ei baariin saa mennä prätkällä. Se on jätettävä viimeistään narikkaan. Mä oon nähny kerrostalojen pihoissakin moottoripyöriä. Ne lähiöbunkkerithan on hulluja koomaluolia.

sama se kai millä sinne menee, kokonaan toinen juttu sitten millä lähtee puis...

Kyllä on tullu käytyä kavereita moikkaamassa joskus mopolla,jaffalinjalla. Käy jokunen tuttu töissäkin baarissa mopoillaan.

Joskus kun pyörän hommasin ei ollut varaa
033102beer_1_prv.gif
joten
062802moto_prv.gif
seurailemaan ja nauramaan humalaisille kavereille. Nyttemmin saatan hyvin käydä morottamassa kavereita bupissa/baarissa mopolla, tuskin siella kännejä vedetään, kahvilla tai yhdellä tullut itsekin käytyä...

Jep, olen mennyt monesti baariin prätkällä.
Joko duuniin tai sit moikkaa kavereita.
Ja luonnollisesti kahvi/vissy -linjalla...
smile_org.gif

Aika uuseesti, kun ajelen eri puolilla kaupunkia kapakoiden pihoissa näkee prätkiä. Siis mitä eihän tää
033102beer_1_prv.gif
ja  
sport05.gif
sovi yhteen!
omg.gif
Mikä tää villitys on oikeen mennä baariin prätkällä? Tuskin ne siellä maitoa vaan juo
crazy.gif
No mitä vittua? Kyllä itse olen monta kertaa käynyt autolla ja pärrällä baarissa, ei tuota vaikeuksia ottaa ihan normi kokista.

Niin allerginen en oluselle ole jottenko vois rätkällä ajaa baariin ja yhtä ottaa..etenkin kun jos kavereita menen sinne moikkaamaan, menee pari tuntia helposti siellä hengaillessa  
smile_org.gif

On sitä joskus tullut käytyä motukalla terassilla mutta vaan alkoholitonta olutta jos motukalla lähdetään jatkamaan.

Mihkäs meet muualle kuin baariin, kahviloita on usein aika harvassa. Etenkään iltaisin ei edes kaupunkitason taajamista tahdo löytää ainuttakaan avoinna olevaa kahvilaa. Jos ei siis halua istua jossain BCDE:llä iltaa viettämässä... No, tosin nykyään ei enää viitsi ravintoloissa istua colallakaan, kun tupakkanutturatädit saivat aatteensa läpi.

-hh-

Nämä harrastukset tulee pidettyä aikas erillään. Ja sen harvan kerran kun baariin mennään niin sinne mennään taxilla.

Aatella että jotkut menevät kokkareihinkin mopolla!!

Kai sitä nyt voi baarissa käydä juomattakin?!
Mä voisin kuvitella meneväni moikkaamaan kavereita johonkin kippolaan, vaikka sitten mopolla.

Mutta siinä olen täysin samaa mieltä, että
062802moto_prv.gif
ja
033102beer_1_prv.gif
pidetään täysin erillään.

Tuli käytyä ainakin viime keväänä vielä. Tyypillinen ilta/yöajelu meni yleensä näin: Pikku lenkki kulmilla (kaupunkilaisjupit hereille mennen tullen), sitten keskustan suuntaan, pyörä vähän sivummalle ja morjestaan tuttuja esim. portsarityökaverit ym. ravintolahenkilökuntaa. Siinä sitten kuppi kahvia tai kokista. Lisäksi vielä kuten Winston Churchill, Jean Sibelius tai C.G. Mannerheim polttelin kiireettä sikarin tai kaksi samalla ihaillen vastakkaisen sukupuolen edustajia (en ole koskaan tykännyt pubityylisestä kuolaisen tuopin kanssa lätkiä kaveria olkapäälle "vittu sä oot hyvä jätkä..."). Illan lopussa on etua siitä, että pystyy vielä muodostamaan ymmärrettäviä kokonaisia lauseita, joten kyytiläisiäkin oli silloin tällöin tarjolla!

Sitten tuli tämä kanslia nahkapäätös l. tupakointikielto (verratkaa aselaki/ylinopeudet/katsastus!!!). Sehän otettiin suoraan Saksan 1930-luvun kansallissosialistien puolueohjelmasta.Taitaa olla parempi ettei innostu enempää...

Alkuperäiseen aiheeseen: Joskus olen kaipaillut semmoista baaria, johon saisi pyörän / amerikan raudan hyvin parkkiin ja sitä voisi pitää silmällä esim. terassilta/ikkunasta samalla kun vois viettää yllä kuvatun tyylisen illan. Tosin kansanluonteen tuntien ei taida onnistua lieveilmiöiden vuoksi.

Kantapaikassa tulee piipahdettua kahvilla tai muulla alkoholittomalla tai jos kevereita jossain on istumassa. -mut mulla on tiukka linja.

Alkoholi ja moottoriajoneuvon kuljettaminen ei kuulu yhteen. Jos edes epäillyttää yhtään ettei oo 0-promillea, en aja.

Edit typoja ja : Siis oikeestaan mitä väliä sillä meneekö baariin motolla vai taksilla vai kävellen?? sehän mikä siinä ratkaisee mitensieltä lähtee pois -alkoholia nautittuaan vai ilman sitä - voiko ajaa vai ei.
En mä ainakaan aina juo alkoholia baarissa vaikka menisin kävellen.

Hmmmhh..näyttäs siltä että taidetaan Matin kanssa olla ainuita jotka uskaltaa tuopposen nauttia ja ajaakkin vielä  
shaun.gif

tounge.gif

Back