• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bags Connection

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pthuone
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pthuone

New member
Onko kenelläkään bags connection Quick- lock tankkilaukkua
BMW K1200s pyörässä.
Mikä malli sopii parhaiten ks:n tankkiin.

Onpa hyvinnii ja on niin pirun kätevä jotta.. Ai malli, täytynee tsekata..

Trial QL siinä näyttää lukevan ja tuo malli miellytti ainakin minun silmää eniten. Niinku olis ässään tehty..

Esitteen mukaan 23 litrainen laukku, eli aika isokokoinen mikä on tietysti hyvä mutta miten siitä näkee mittaristoon yli.
Onko a4 karttatasku vakiona.
Entäs sisätilat, onko jotain osastoja vai yksi iso tila.

Bags Connectionin laukkuihin saa A4-karttataskun lisäoptiona.
Antiikkia.
biggrin.gif

Saahan niihin tiiviin telineen navillekkin.

Bags Connectionin laukkuihin saa A4-karttataskun lisäoptiona.
Vaan ei mun Engageen kyl...tai en vaan tajuu et miten muka? Tai no, meneehän se tuohon päälle, mut ihan dorkasti ku tasku on isompi ku ite laukku...

Mut itse asiaan, toi Engage istunee lähes mopoon kuin mopoon hyvin, vaan ei ole hirveän iso (toki jos ei isoa etsikään, niin...)

Onko quick lock tukeva kiinnitys vai heiluuko laukku kiihdytysten ja jarrutusten mukana.

Onko hyvä laukku vai löytyyko ks:ään vielä joku kätevämpi isohko laukku?

Onko quick lock tukeva kiinnitys vai heiluuko laukku kiihdytysten ja jarrutusten mukana.

Ei heilu, eikä huoju. Parasta laukussa on se, että tankilla se irtoaa parissa sekunnissa ja kiinnittyy lähes samassa ajassa. Toinen hyvä puoli on se, ettei tule vahingossakaan minkäänmoisia hankausjälkiä maalipintaan.
Jos paremman tietäisin, niin olisin hankkinut. Eikä peitä mittaristoa lainkaan.. Tuossa mun laukussa on yksi tila, jota saa korotettua vetoketjun avaamalla. Tai onhan siinä ne "sivulaukut", joista muistaakseni toinen irtoaa ja siitä saa halutessaan oikean vyölaukun - remmi mukana..

Thanks Jack!
Tilaukseen menee.
R.M.Heino ainakin myy, saakohan mistään netistä halvemmalla?

Vielä hieman asennuksesta.
Joudun tekemään tämän kiinnitysrinkulan tankin päälle asennuksen tienpäällä saksassa.
Voiko nämä 6 kiinnitysruuvia kaikki irroitaa kerralla ja pistää rinkula väliin ja pidemmät ruuvit kiinni, vai onko vaaraa että tankin sisältä mutterit tai jotain muuta tärkeää putoilee bensan sekaan?
wink.gif

Voit irrottaa ne ruuvit huoletta, mitään muttereita ei putoa tankin sisälle (on kokeiltu).

Vielä hieman laukkuun liittyen, löytyykö k1200s sähköpistokkeeseen
jotain adapteria jotta saa normaalit tup.syt. pistokkeet sopimaan?
cool.gif

Ei heilu, eikä huoju. Parasta laukussa on se, että tankilla se irtoaa parissa sekunnissa ja kiinnittyy lähes samassa ajassa. Toinen hyvä puoli on se, ettei tule vahingossakaan minkäänmoisia hankausjälkiä maalipintaan.
Jos paremman tietäisin, niin olisin hankkinut. Eikä peitä mittaristoa lainkaan.. Tuossa mun laukussa on yksi tila, jota saa korotettua vetoketjun avaamalla. Tai onhan siinä ne "sivulaukut", joista muistaakseni toinen irtoaa ja siitä saa halutessaan oikean vyölaukun - remmi mukana..
Hei J@ck!

Nyt tuli trial hankittua.
Mutta kun pyörä on vielä saksassa niin kaipaisin hieman apua.
Laukun pohjaan pitäisi kiinnittää se tankkirinkulan vastakappale, ja se vaatii oikein poratut reijät.
Asetuksessa on jonkin verran säätövaraa joten tarkka paikka pitäisi tietää.
Voisitko esim. ottaa valokuvan laukkusi pohjasta niin näen oikean kohdan, ja kuva laukku paikallaan pyörässä ei olisi pahitteeksi jos vain mahdollista.
062802moto_prv.gif

Itse kun laukkurinkulaa asentelin, mallasin sen paikalleen kaksipuolisen teipin avulla; silloin pysyi rinkula sen verran laukun pohjassaa kiinni, että sai viriteltyä laukun paikalleen, ja varmistettua ettei esim. tangon tööttipainke osu laukkuun kun stongaa kääntää kunnolla.

Itse reikien poraaminen ei sitten ole enää ongelma; pienellä terällä vaan pilottireikä rinkulan ollessa vielä teipeillä kiinni, sitten rinkula pois ja 5.5 mm (muistaakseni) terällä varsinainen ruuvinreikä.

Pieni varoitus: riippuen mihin kohtaan sijoitat rinkulan, voi olla ettei laukun mukan tulleet pultit ole ihan riittävän kokoisia, joten kannattaa varata muutama 5x25/5x30 pultti projektiin mukaan. Gessussa noita ainakin tarvitsin, jotta sain laukun kulman sellaiseksi ettei City-mallin takakulma hankaa tankkia.

Hei J@ck!

Nyt tuli trial hankittua.
Mutta kun pyörä on vielä saksassa niin kaipaisin hieman apua.
Laukun pohjaan pitäisi kiinnittää se tankkirinkulan vastakappale, ja se vaatii oikein poratut reijät.
Asetuksessa on jonkin verran säätövaraa joten tarkka paikka pitäisi tietää.
Voisitko esim. ottaa valokuvan laukkusi pohjasta niin näen oikean kohdan, ja kuva laukku paikallaan pyörässä ei olisi pahitteeksi jos vain mahdollista.
062802moto_prv.gif
Osaako kukaan auttaa trial laukun pohjaan tulevan kiinnityskappaleen asennuksessa, kun ei ole vielä pyörää käytössä.
Ei viitsisi akkuporaa ottaa matkavarustukseen mukaan.
Taitaa J@ck olla kokonaan kadonnut.....
062802moto_prv.gif

Kun näköjään asustelet "näillä main", niin voit tulla sovittamaan sitä laukkua mun pyörään.
Itselläni ei tuollaista quick lock laukkua ole (vielä) joten itseänikin kiinnostaisi nähdä miten toi laukku sopii ässään.

Pistä privaa jos haluat tulla joskus sovittamaan laukkua.

Osaako kukaan auttaa trial laukun pohjaan tulevan kiinnityskappaleen asennuksessa, kun ei ole vielä pyörää käytössä.
Ei viitsisi akkuporaa ottaa matkavarustukseen mukaan.
Taitaa J@ck olla kokonaan kadonnut.....
062802moto_prv.gif
No ei tässä vielä kokonaan kadoksissa olla, en vaan muistanut koko juttua.
Mittailin tuossa hieman.. Kiinnityskappaleen takareunan pyöristetyt päät ei ole aivan kiinni siinä laukun syvennyksen takareunassa, rakoa on mauserilla mitaten 8-9 mm luokkaa. En tiedä onko oikein, mutta hyvinpä tuo tankin päälle istuu.

Kannattaa ehkä käydä HessuS:llä sovittamassa, kun kerran moista mahdollisuutta tarjoaa.

Back