• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bags Connection

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pthuone
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Löytyykö kuvia?

Itse just Heinolla noita mittailin mutta jätin vielä hankkimatta.
Funtsauksessa lähinnä navigaattorin paikka.. laukun takaa se ei oikein näy, ja kun pitempää pätkää vetää niin tarttee kuitenkin sille virtaa saada.
Sähköinen versio Bags Connectionista olis yksi vaihtoehto,,

Itse itseään opastaen..

Kaksi mallia sopi jotenkin järkevästi tankille, Trial ja Engage Sport.
Trial oli sen verran korkea että meikäläisen anatomialla se sai jäädä kauppaan. (Otti käsiin kiinni)

Engage lähti mukaan, tänään sen tuunailin kiinni.
En ottanut sähköistettyä mallia, eli navigaattori saa luvan pysyä stongassa kiinni.

Itse itseään opastaen..

Kaksi  mallia sopi jotenkin järkevästi tankille, Trial ja Engage Sport.
Trial oli sen verran korkea että meikäläisen anatomialla se sai jäädä kauppaan. (Otti käsiin kiinni)

Engage lähti mukaan, tänään sen tuunailin kiinni.
En ottanut sähköistettyä mallia, eli navigaattori saa luvan pysyä stongassa kiinni.
Juu kävin kans katsoo Heinolla. Kiinnitys tosi kätevä, mutta mielestäni FJR:ään ei oikein sopivaa löytynyt. En tiedä oliko Heinolla kaikki mallit näytillä. Enkä huomannut kysyäkkään. Onko kellään FJR:ssä Bagssin laukkua ja jos niin mikä malli ,onko toimiva tankki kun kaartuu aika voimakkaasti.

Ostin keväällä omaan FJR:n tuon 7L laukun, jotta saan kaikki tärkeät kuljetettua laukussa tauoilla. Osoittautunut erittäin käteväksi, lompsa, kännyt, toiset hanskat jne mahtuu tuohon (ei paina taskuissa) + navinkin saa mukaan stopeilla.

Kuten huomasit ei tuo munkaan kuva kovin laadukas ollu.. jäi turhan pieneksi, jos joku tarvii niin voin postata kuvan privana.
FAQ alta löytyy ohjeet kuvan lisäykseen.

Tossa laukun päällä oli vesipullo, jossa tarranauhaa, joka otti kiinni siihen laukun karttaoptioo varten tarkoitettun tarraan, lisäksi varmistus lenkillä laukun vetoketjuun. Pysy hyvin.

Bags Connectionin laukkuihin saa A4-karttataskun lisäoptiona.
Antiikkia.  
biggrin.gif

Saahan niihin tiiviin telineen navillekkin.

Minulta löytyisi tarpeeton käyttämätön naviteline, mallia Bags Connection, kolmellakympillä.

Back