• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bandit 600 vm99

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja V.P
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

V.P

New member
Tulipa ostettua tommonen pikkurosvo näin talven kynnyksellä(kun halvalla sain)
parisataa kilsaa kerkesin tuossa ajelemaankin ja nyt mietin että mitä koneelle kannattaa tehdä lisä heposten toivossa.
suutinsarjaa ja syttypyörää(-5) oon tuossa miettinyt kun laserin slipari tossa jo onkin?
saako noilla palikoilla yhtään virkeyttä alakierroksille?

muitakin kokemuksia ois mukava kuulla.


pyörä siis vuosimallia 99 ja ajettu 44tkm
 
siis vääntöäkö haet alas vai mitä? ei noissa kuussatkuissa oikein tapahdu siellä alhaalla mitään, vaatiivat vähän enemmän kierroksia
 
siis vääntöäkö haet alas vai mitä? ei noissa kuussatkuissa oikein tapahdu siellä alhaalla mitään, vaatiivat vähän enemmän kierroksia

joo sen tiedän et kusiaisen vääntö on olematon alhaalla vaikka mitä tekis mut jos nyt vähä laajemman vetoalueen sais ni seki olis iha hienoa. + miten on luotettavuuden laita noilla palikoilla, eli kehtaako reissuja heittää ilman että pitää olla pelko perseessä et millon leipoo kiinni?
 
joo sen tiedän et kusiaisen vääntö on olematon alhaalla vaikka mitä tekis mut jos nyt vähä laajemman vetoalueen sais ni seki olis iha hienoa. + miten on luotettavuuden laita noilla palikoilla, eli kehtaako reissuja heittää ilman että pitää olla pelko perseessä et millon leipoo kiinni?

vie bandu johonkin firmaan jossa sen saa ajettua dynossa ja tsekattua seokset ym.
noi suutinsarjat ja syttypyörät tuppaa olemaan vaan turhaa rahan tuhlausta. tehonlisäys on kuitenkin aika olematon hintaan nähden. jo pelkästään se että kone on hyvissä säädöissä riittää tuohon mitä haet ja se saa tehtyä perussäädöillä. ehkä sinne pitää suuttimia vaihtaa, mutta halvempia ne irtosuuttimet on ku noi sarjat.
 
vie bandu johonkin firmaan jossa sen saa ajettua dynossa ja tsekattua seokset ym.
noi suutinsarjat ja syttypyörät tuppaa olemaan vaan turhaa rahan tuhlausta. tehonlisäys on kuitenkin aika olematon hintaan nähden. jo pelkästään se että kone on hyvissä säädöissä riittää tuohon mitä haet ja se saa tehtyä perussäädöillä. ehkä sinne pitää suuttimia vaihtaa, mutta halvempia ne irtosuuttimet on ku noi sarjat.

onkos tietoa pääkaupunkiseudulta jotain hyvää säätäjää, vai kannattaako viedä iha suzukin merkkihuoltoon?
 
Kaasareiden / imukurkkujen synkronointikin tuo parannusta alapäähän. Jos on pielessä jonninverran.
 
Tämä ketju voisi olla sopiva heittää kysymystä koska 600/1200 Roisto on vakavassa harkinnassa seuraavaksi ajopeliksi.
-Mitä kannattaa huomioida erityisesti ja mitä pitää tarkistaa?
-Millaisilla kilometreillä näihin i/ö-koneisiin pitää jo tehdä perushuoltoja isompaa, esim. uutta jakoketjua tms.


Tuonne Suzukibandit.orgiin jo laitoinkin kysymystä mutta täällä varmasti on vähän laajemmalti kokemuksia.

Kiitos jo etukäteen!
 
Back
Ylös