• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bandit takaiskari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LLuca
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

LLuca

New member
Neuvokaahan viisaammat...

Olen mahdollisesti ostamassa vm-98 Bandit 1200...
Perä on vakio takaiskarilla liian matala ja löysä. Eli etenkin kun mulla on painoa se noin 100kg, niin pitäisi saada jäykemmäksi.
Minkälaista iskaria suosittelisitte?
Mihin hintaan niitä saa?

Eli käykö esim jonkun vuosimallin gixxerin iskari Banditiin?

suzukibandit.org foorumilla on käyty tuota keskustelua aika paljon ja siellä vois olla valokuviakin moisista projekteista.

wb-r

En muista minkä GSX-R iskari käy tuohon vanhempaan Banduun mutta siihen löytyy vastaus tuolta edellämainitulta sivulta. Ebaysta tilasin itselleni uudemman mallin Banduun 1000 GSXR (-06?) iskarin. Hinta oli kohtuullinen kaikkine kuluineen. Iskari on hieman lyhyempi mutta kävi muuten suoraan paikalleen. Ajettavuus muuttui huomattavasti paremmaksi.

itse vaihdoin viime keväänä pyörääni ( vm.93 gsxr 1100w) wpeen takaiskarin ja wpeen jouset eteen sekä vielä wpeen ohjausiskarin! ero entiseen oli kuin yöllä ja päivällä...lievästi sanottuna!
smile_org.gif
hiukan niistä joutuu kärsimään eurojen muodossa mutta maksaa kyllä ajaessa itsensä takaisin moninkertaisesti!
buttrock.gif

Jep. Täytyy vilkaista myös sitä foorumia...
Tuossa myös yksi tuttu Bandit kuski suositteli Wilbers merkkistä vaimenninta... niistä kellään kokemuksia?
hinta oli noin 450€...

Back