RaceDAC olis varmaan kätevä, mutta ehkä vähän turhan analyyttinen vielä mun tarpeisiin. Kivahan sellanen olis olla, mutta tällä hetkellä toivoisin saavani perussäädöt Bazzaazin osalta kuntoon ihan perstuntuman, muiden apujen ja RaceChronon avulla. Hifistely jääköön tuonnemmaksi.
@APRR: Niin ongelma ei niinkään ole noissa ääripäissä, vaan kaikki siltä väliltä. Eli en tiiä pitäiskö jo alusta asti tehdä eri kartat eri radoille kun esimerkiksi kakkosvaihteella (riippuen tietty pyörästä ja välityksistä) tuntuu olevan Alastarossa ongelmia ja rata on Kemoraan verrattuna kovin erilainen. Alastarossa kun kakkosella pitää saada avattua terävästi Palmasin ja pääsuoralle avautuvien mutkien jälkeen, eli silloin ei saisi rajoittaa liikaa sytytystä, mutta toisaalta esim. Palmasin mutkassa voi jo olla yllättävän paljon kierroksia eli silloin luistoneston pitäisi olla hereillä jos lipsahtaa. Ja jos en nyt väärin muista niin mulla ei pitäisi olla rajoitusta juurikaan yli 80% kaasunasennon yläpuolella millään vaihteella (tsekkaan kun käyn tallilla).
Tätä varten olisi hyvä saada porukoilta vertailudataa miten bazzaaz on säädetty ja samalla kokemuksia sen toimivuudesta.
No itse asiassa sähän just kuvasit ongelman johon toi rdac auttaa huomattavasti. Ei se ole turhan analyyttinen tai hifistelyä, jos sä kerran tarvit tietoa minkä avulla säätää sitä bazzazia? Eli mitä sulla on kierrokset missäkin mutkassa ja mitä sulla on kaasunasento niissä ja avauksissa.
Ja sit taas noi kaasunasennot ja kierrokset vaihtelee rata, kuski, ja mopo kohtasesti.
Joten jos sä ihan oikeesti haluat edes yrittää säätää sitä, niin sä tarvit noi kierros ja kaasunasentotiedot sinulta itseltäsi. Ja sen, millon tc on oikeesti puuttunut kulkuun, ja millon ei.
Jos sulla niit ei ole niin sitten sä joudut loputtomasti arpomaan ja testaamaan. Siinä suurimmaksi ongelmaksi tulee se, että sun pää ja muisti ei käytännössä kykene muistamaan yhtään mitään hyödyllistä niist sun ajeluista, varsinkaan kun sä vedät joka kierroksella ja joka mutkassa enemmän ja vähemmän eri tavalla.
Ja joo, sun kannattaa alusta asti tehä sille omat kartat joka radalle, johtuen tuosta tavasta millä toi bazzaz tc toimii. Eri asia ois jos siin ois gyrot ja geet muukana, niin sillon se tc pystyis huomattavasti enemmän itse tunnistamaan sen milloin mopo on mutkassa.
Mut kun niit ei oo tossa vehkeessä, niin nyt sä joudut tavallaan sen tc-kartan kautta kertomaan sille tceelle ett millon nimenomaan sinä olet sen sun mopos kanssa mutkassa, ja ne speksit vaihtelee mutka ja ratakohtasesti.
Toki jos sä löydät kuskin, jolla on toi sama tc, joka ajaa samalla radalla, samalla tavalla, samalla mopolla, niin siltä sä voit kopsata ton ratakohtasen tc-kartan.