• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

BB1500 Busalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Juk_Ka
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
bowdown.gif

Tähän kun itse joskus pystyisi. Tällähetkellä yli 100km yhtämittaiset ajot on aivan tuskaa  
033102ass_1_prv.gif
<----tää puutuu

Mielestäni kertomuksen helmi-kohta: "Toki olisin voinut hakea viereisestä kaupasta uuden termarin, mutta arvelin siihen kuluvan liikaa aikaa."
biggrin.gif

Äijä on tosissaan.

bowdown.gif

Tähän kun itse joskus pystyisi. Tällähetkellä yli 100km yhtämittaiset ajot on aivan tuskaa
033102ass_1_prv.gif
<----tää puutuu

Mielestäni kertomuksen helmi-kohta: "Toki olisin voinut hakea viereisestä kaupasta uuden termarin, mutta arvelin siihen kuluvan liikaa aikaa."
biggrin.gif

Äijä on tosissaan.
Oot ostanut suizalta väärän mallin
smile_org.gif

Tuolla vauhdilla euroopanreissunkin voisi heittää 3 viikon sijaan alle viikossa ;)

Parhaat onnittelut, kateellisena lueskelin kun ei vaan millään saa itselle aikaa moista toteuttaa.
buttrock.gif

no se oli nopea reissu. monta hyvää maisemaa ja kulttuurikohdetta jäi näkemättä kun nuin kiireellä piti vetää. sujuva kertomus ja kuvat elävöittivät sopivasti. itse en osaa tuollaisia aika- ja matkaennätyksiä arvostaa pätkää pitempään. mieluummin tutustun kunnolla vähemmällä kiireellä seutuihin. nim. joskus euroopan kiertänyt kolmessa viikossa ja 13 000 km ajaneena samassa ajassa. nyt jos lähtisin, niin kolmessa viikossa max. 7000 km ja ehtisi nauttia paikallaanolostakin jonkin verran.

mitä lie ameriikkalaisten hömpötyksiä nämä perseenpolttamiset. vastaava matka radalla ajamalla on huomattavasti vaativampaa ja ympäristölle turvallisempaa. rataperse on taas tulossa tällekin kesälle ketä sellainen kiinnostaa.

teippaa visiirin yläreuna, niin ajelee vastenkin aurinkoa melko hyvin.

on siinä helvetinmoinen matka tuupattu.

Back