Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippu taas monista asioista. Formula ykkönen voittaa motogp-pyörän, mutta jos otetaan liikenteessä olevat vehkeet, niin saa auto olla melkoinen tykki (ja kallis), ennenkuin kilokyykyn jättää.Ampiaispesään sohaistaan, mutta niin sa vain taitaa kuitenkin olla, että kun mennään radalle niin pyörä se taipuu autolle. Karrenopeudet puhuu auton puolesta. Ikävä kyllä.
Jäi corvette aika pahasti jalkoihin. Ei ollut mutkissakaan vastusta. Tosin hiukan jäi siitä testistä hassu maku kun sama mies hoiti molempia ajopelejä.Olihan bike-lehdessä testikin. Muistaakseni uusi Corvette jäi tonnisen suzukin jalkoihin.
Ei se ole kunnon kisaa siellä Ringillä koska siellä on tuhottomasti muuta liikennettä (ainakin jos sama raina minkä itse katsoin). Ringi on muutenkin mopolle paha rasti koska se on tehty autoja varten ja sen pinta on ihan puhtaasti normaali katuasfalttia suurimaksi osaksi. Siinä rainassa minkä itse näin ei edes vedetty tosissaan kummankaan kilpakumppanin osalta.[offtopic]
Jäi corvette aika pahasti jalkoihin. Ei ollut mutkissakaan vastusta. Tosin hiukan jäi siitä testistä hassu maku kun sama mies hoiti molempia ajopelejä.Olihan bike-lehdessä testikin. Muistaakseni uusi Corvette jäi tonnisen suzukin jalkoihin.Korjatkaa jos olen väärässä.![]()
Netissä pyörii videon pätkä missä r1 ja porsche 911 gt3 kisaavat Nurburgringilla. Siinä taas pyörä jää niukasti kakkoseksi. Lämpöä oli tosin vain 3 astetta.
[/offtopic]
Onkos millään muulla valmistajalla vastaavaa systeemiä kuin bemarilla on tuo säädettävä jousitus? Siis se valinta matka/rata-ajon välillä kahvassa. Ja mitä se muuttaa?
No eivät ole sitä maanmainiota keularatkaisuaan laittaneet sitten tuohon MotoGP pyörään!? Tuohan näyttää ihan noilta Jaappaniasta tulevilta mopoiltaNo hätä - läppäähän tää vaan on. Kyllä kai se BMW meinaa noita kilosiakin alkaa väsäillä:
![]()
... TM 1/2005:ssä asia on taas kerran vahvistettu.