Bemu keskituelle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J@ck
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
biggrin.gif
 Hehheh,Pitää sitten käydä elvisteleen...

Vaikka ny oonkin tälläinen pieni ja hento naisihminen(lue:varttitonnari  
cool.gif
),niin kyllä Puimuri on sieltä kevyimmästä päästä ollut keskituelle kiskoa.

Ja höhhöhhöö,kun tuota kokemusta ei juurikaan ole kuin just siitä bemarista,omasta ja miehen moposta.Joista toinen on tietenkin painavampi.
tounge.gif

No tulihan mainostettua...
kaboom.gif

Ja minäkö (kin) saisin nostettua mun kawavanhuksen keskituelle?? Ei tuu kesää...
biggrin.gif
Mutta koska omat voimat/ tekniikka/ äly (?) ovat riittämättömät, pitää tarpeen niin vaatiessa turvautua ulkopuoliseen apuun.
wink.gif
Nätisti kun kysyy ja hymyilee, niin eiköhän meikämamman pärrä ole pikapuoliin keskituella. Kyllähän sinäkin, J@ck, minua auttaisit, eikös vaan?
wink.gif

Eipä toi LT:nkään keskituelle nosto vaatinut mielestäni mitään ihmeellisyyksiä. LT:ssähän on vallattaoman pitkä vipu verrattuna näihin köykäsempiin, mitä normaalisti nostelee. Ainakin minun massalla (90kg) nousee LT "suht helposti", sitä massaa täytyy vaan todellakin käyttää hyödyks. Lisäksi avittaa vielä käsillä niin no problem.

Nyt se on sitten uskottava, Moto lehdessäkin on lyöty asia kiinni - GT on raskas nostaa keskituelle. Olen GT:n omistaja, itse en ole sitä vielä huomannut.Kun Saano sen sanoo asia on näin.
bowdown.gif

Back