• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bensa valo k1

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JK81
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Haha, saattaa se tosiaan ärsyttää jos ei todellakaan tiedä mistä puhuu / toiset puhuu.  
wink.gif

k1-k5 ei todellakaan välttämättä tarkoita sitä kilosta GSX-R:ää.
no lainatakseni vaikka noita sivuja, niin missä mainitaan k-kirjain mallivuoden edessä? paitsi tietysti vuoden 1989 kohdalla.

http://suzukicycles.org/_misc/frameset-FAQ.html

eli tiivistän kantani lyhyeen kommenttiin. k = kilo ja kaikki muuta väittävät on joko homosohvilla tai muilla alitehoisilla läskeillä suzukeilla ajavia kilosesta haaveilevia kateellisia köyhiä.
Hei oikeesti, toi "poika" on ihan sekasi  
tounge.gif

Älkää' kiusatko enää, sillä näyttää siltä että kaveri repii kohta "ranteensa" auki  
crazy.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Haha, saattaa se tosiaan ärsyttää jos ei todellakaan tiedä mistä puhuu / toiset puhuu.  
wink.gif

no lainatakseni vaikka noita sivuja, niin missä mainitaan k-kirjain mallivuoden edessä? paitsi tietysti vuoden 1989 kohdalla.

eli tiivistän kantani lyhyeen kommenttiin. k = kilo ja kaikki muuta väittävät on joko homosohvilla tai muilla alitehoisilla läskeillä suzukeilla ajavia kilosesta haaveilevia kateellisia köyhiä.
tounge.gif

Älkää' kiusatko enää, sillä näyttää siltä että kaveri repii kohta "ranteensa" auki  
crazy.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
oho oho!

vai sekaisin?

ja ihan henkilökohtaisuuksiin asti mennään herjaamaan? olisiko aika moden tulla kehiin, vai saako laukoa samalla mitalla takaisin? ellei, niin voisiko jompikumpi noista aiemmin kirjoittaneista bussihomoista tulla vaikka rullille, niin ratkaistaan tämä väittely yksinkertaisella rwhp-tuomiolla.

Saiskohan tähän lisättyä äänestyksen:
- Tiedän, että k1 tarkoittaa valmistusvuotta '01
- Luulen, että k1 tarkoittaa valmistusvuotta '01
- Luulen, että k1 tarkoittaa gsx-r 1000:sta
- Tiedän, että k1 tarkoittaa gsx-r 1000:sta

wink.gif

tounge.gif

crazy.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
oho oho!

vai sekaisin?

ja ihan henkilökohtaisuuksiin asti mennään herjaamaan? olisiko aika moden tulla kehiin, vai saako laukoa samalla mitalla takaisin? ellei, niin voisiko jompikumpi noista aiemmin kirjoittaneista bussihomoista tulla vaikka rullille, niin ratkaistaan tämä väittely yksinkertaisella rwhp-tuomiolla.
No nyt jutulla heitit  
biggrin.gif

Sori vaan

No kyssäri kumman Hayabusani olet kiksullas halukas nöyryyttään ? Niin ja oikeen takis tehoissa, ymmärsinkö oikein?
Hmm... tuleeko tosta sun oivasta ratapyörästä + 280 hp takikselta? Hmm.. maaliskuun alussa mun mopot on jälleen dyno/ajo kunnossa ja toki tilaisuuksia on pitkin kesää esim. Kiikalan BWeekend.

Pikku vinkki, 1300 cc koneen/eerikin kitin ainaski tarttet ns. koo vitoseesi.  

Niin ja lopuksi toi ratkaisu tapa sopii minulle mainiosti  
baaa.gif

Niin ja mä oonkin miettiny että miks mun K3 -giksu syö niin paljo bensaa mut nyt se selvis - sehän onkin 3-litranen! ...
baaa.gif

Miks mulla on fiilis että tänne änkee vähän väliä porukkaa jostain B-foorumilta tms..? Angtista "tuu tänne sanoo ni katotaan" -tyyppistä matsia joka välissä.  
033102ass_1_prv.gif

Niin ja mä oonkin miettiny että miks mun K3 -giksu syö niin paljo bensaa mut nyt se selvis - sehän onkin 3-litranen! ...
baaa.gif

Miks mulla on fiilis että tänne änkee vähän väliä porukkaa jostain B-foorumilta tms..? Angtista "tuu tänne sanoo ni katotaan" -tyyppistä matsia joka välissä.  
033102ass_1_prv.gif
Mutta toihan on erittäin inhimillinen keino ratkaista kumpi todellakin on mies. Olisihan se hienoa kun baarien aamuyön erimielisyydetkin ratkottaisiin noin. Sitten kun ei enää sanat riitä niin vedetään kovat panokset peliin. Vittu mennään rullille! Katotaan kummalla on enemmän takiksella!

Sitten vaan mopot rullille ja ämmät viereen rääkyyn. Tapa se!!

smile_org.gif

Back