Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käyppä Ranskassa ja jo tulee -etenkin sunnuntaisinEi ole tullut asemaa vastaan jossa Visa ei kelpaisi. Visa on ystäväsi!
Toisaalta ilmeet on kyllä varsin nyrpeät kun Euroopassa korttia höylää "pikkubensaostoksista".
Ainoastaan 4 vuotta Saksassa asuneena ja jonkun verran sinä aikana Eurooppaa sekä työ- että vapaa-aikana kiertäneenä (200 000 km) voisinpa melkein väittää että älä puhu paskaa. Pohjoismaissa kyllä toimii, mutta etelämpänä älä ole niin varma.debit ja credit toimii kaikkialla...![]()
Visa ei todellakaan toimi viikonloppuisin markettien huoltsikoilla. Niihin on tyypillisesti markettien omat kortit ja visa- ja mastermiehet on ihmeissään kun, mikään ylikansallinen ei toimi. Kun mennään pois maksullisilta baanoilta, tämä on sääntö. Siinä sitten fyrkkaa käteen paikalliselle, jonka kortilla menovettä tankkiin. Se on kumma tämä "ai niin, olen kokenut tämän ennenkin" juttu.Ranskassa kannattaa bensat ostaa markettien automaateista, on aika paljon halvempaa kuin missään huoltsikalla ja visa kohtuudella toimii.
Kyl se mun visa on pelannutVisa ei todellakaan toimi viikonloppuisin markettien huoltsikoilla.Ranskassa kannattaa bensat ostaa markettien automaateista, on aika paljon halvempaa kuin missään huoltsikalla ja visa kohtuudella toimii.
Ajelen sillointällöin työreissuilla vuokra-autoila ranskassa, eikä ole vielä bensa jäänyt saamatta kun yhden kerran. Kyseessä oli Esson kylmäasema, jonka automaattiin eivät ulkomaiset luottokortit käyneet. Vähän niinkuin ABC:t täällä, ainakin pari vuotta sitten. Korteilla olen maksanut melkein kaikkialla, yleensä Visa on pelittänyt.
Nyt viime reissulla Visa toimi tuollakin Essolla (Toulousen kentälle mennessä Blagnacin kylän ensimmäinen tankkauspaikka, tärkeä vuokra-autoa palautettaessa), eli kehitys on kehittynyt Ranskassakin.Ajelen sillointällöin työreissuilla vuokra-autoila ranskassa, eikä ole vielä bensa jäänyt saamatta kun yhden kerran. Kyseessä oli Esson kylmäasema, jonka automaattiin eivät ulkomaiset luottokortit käyneet. Vähän niinkuin ABC:t täällä, ainakin pari vuotta sitten. Korteilla olen maksanut melkein kaikkialla, yleensä Visa on pelittänyt.
Samanlaisella Essolla jouduin Ranskassa taannoin itsekin käymään, jossa ei käynyt kuin paikallinen carte bancaire, ei siis myöskään käteinen. Pensaa oli kuitenkin saatava, joten paikallinen sitten vaan piti panna kortillaan tankkaamaan ja seteli käteen. Asema oli vieläpä aika modernin oloinen. Lisäksi Ranskassa on tullut peräkylillä vastaan asemia, jossa on rahastaja kopissa, mutta vain käteinen kelpasi, yleensä näissäkin kortti käy, ainakin jos ovat jossain marketin pihassa.