Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nessin takin ostin tänä vuonna ja soitin maahantuojalle kysyäkseni takin käsittelystä ennen käyttöönottoa.Sanoivat ettei tarvii muutakuin käyttöä,mutta voi käsitellä nahkarasvalla tai ns. nykyaikaisilla spray nahanhoitoaineilla...kumpaakin on kokeiltu ja molemmat toimii OK-ei mitään haittavaikutuksia ainakaan ollut käsittelystä.Sprayn käyttö on ainakin helppoo kuin heinänteko...Oletteko käsitelleet itse takkeja millä tavalla? Eli miten reagoi nahan hoitoaineisiin?
Samaa mieltä. Mun Berik nahkapuku oli muistaakseni 56 ja itte olin 184/78, eikä 54 olisi mennyt päälle.Omien kokemusten mukaan koot ovat todella pieniä.
Kaiken A ja O eipä läpätä kovemassakaan menossa!Berikistä pelkkää hyvää sanottavaa yhden kesän kokemuksien perusteella. Tosin leikkaus oli tyköistyvä, eli melko hoikalle varrelle parempi kun perinteiselle suomalaiselle motoristille.
Myyjä kertoi että Berik ja Arlen Ness tulevat samasta tehtaasta. Sillä erolla että Berik Arlen Ness on tilavampi mitoitukseltaan.Itsellä tuli myös huomattua tuo kokohomma. Kokeilin kokoa 54. Ei mahtunut vetoketju kiinni kuin puoleen väliin. Saman koon arlen ness oli juuri sopiva, mikä sinänsä oli aika hauskaa, kun käsittääkseni samasta tehtaasta kumpikin tulee. Berikin 56 vaikutti passelin tyköistuvalta. Itsellä pituutta 177 ja painoa 85.
Sellainenhan sen uuden puvun pitääkin olla, että siihen just mahtuu sisälle, yhtään ei saa olla löysiä missään. Kyllä se siitä venyy ja muotoutuu kohdalleen.Puku tuli postista - ja "kauhukseni" totesin ettei kuosissa ole varaa
yhtään lisäkiloa tai -cm.
Arvioin, ettei kannata vaihtaa 56:ksi.
Oisko kuitenkin pitänyt...jää jännitettäväksi ensi keväälle...