Bike 2.2009 - aiheet loppu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Harrry
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Harrry

New member
Hohhoijaa. Oli oikein käännetty viimekesäkuun brittilehdestä rengastesti! ei prkll, jokohan riittää tilaus...
eek.gif

Ite ajattelin vaihtaa Fast Bikes lehtee. Testit yms juttu hauskaa luettavaa vitseillä höystettynä. Muutenkin kerrotaan paremmin pyöristä ja tekniikasta.

Es buenos hablas engelska? Butros butros kali...
biggrin.gif
biggrin.gif
on se nyt kuitenkin mukavampi lukea suomeksi, ettei tartte kaiken aikaa kääntää ja vääntää vaikeampia sanoja... Tuli melkein luettua tänään koko hela paska... Taas saa odottaa seuraavaa numeroa...

on se nyt kuitenkin mukavampi lukea suomeksi, ettei tartte kaiken aikaa kääntää ja vääntää vaikeampia sanoja...
Nii riippuu iha kielitaidosta. Omalta osalta toi lontoon lukemine sujuu kyl mutkitta et ei tuota vaikeuksia vaikkei suomea sivuilla oliskaa  
wink.gif
niin ja olen siis useaan otteeseen lukenut noita Fast Bikes ja Performance Bikes lehtiä 
tounge.gif

Itse olen siirtynyt tilaamaan Bike magazinea suoraan briteistä. Samoja juttuja, mutta aiemmin ja paremmin kirjoitettuina. Sen lisäksi taitaapi tällä hetkellä saada Brittiläistä Bikeä halvemmalla kuin suomalaista...

Hohhoijaa. Oli oikein käännetty viimekesäkuun brittilehdestä rengastesti! ei prkll, jokohan riittää tilaus...  
eek.gif
Mikä suo tuossa eniten kyrpii? Se että juttu oli ollut toisessa lehdessä jo viime kesänä vai ylipäätänsä jutun ostaminen toiselta lehdeltä?
Muunmuassa molemmat, lisäksi M6:sta on jo uusi malli markkinoilla. Samalla tavalla ajateltuna testissä olisi tullut olla BT 020. Elikkäs vähä oli päässy päiväys vanhaksi.

Taitaa olla kaikkien kotimaisten lehtien osalta juuri näin. (Pois lukien Kopteri, ehkä...)
nixweiss.gif
Pieni maa pienet piirit...
nixweiss.gif

Itse olen siirtynyt tilaamaan Bike magazinea suoraan briteistä. Samoja juttuja, mutta aiemmin ja paremmin kirjoitettuina. Sen lisäksi taitaapi tällä hetkellä saada Brittiläistä Bikeä halvemmalla kuin suomalaista...
Lieneekö Britti Bikellä ja paikallisella Bikellä yhtään mitään yhteistä (nimeä lukuunottamatta).

Taso- ero lehdissä on todella suuri. Paikallinen läpyskä aiheuttaa joskus vahvaa myötähäpeää.

Back