Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kerropps kokemuksia kun iskari on huollettueipä tuntunut kenelläkään olevan kokemusta kyseisestä liikkeestä joten vastaan itse sitten niin on muille ainakin tietoa tarjolla...
eli pyörän kävin hakemassa viime perjantaina ja kaikki meni ok, pyörään oli tehty huolto joka oli sovittu puhelimessa.
koeajon jälkeen tehtiin paperit pyörästä ja käytiin yhdessä katsastuskonttorilla ottamassa pyörä pois viron kilvistä.
tämän jälkeen minut tuotiin pyörän kanssa satamaan odottamaan lähtevää laivaa.
kaikki meni ok, ei voi mitään moittia ja myöskin palvelun sain täysin suomenkielellä![]()
la-aamuna kotona ollessani huomasin että toisen puolen etuiskari vuotaa hiukan öljyä. soitin sitten maanantaina liikkeeseen josta vastattiin että pyörässähän on olemassa kuukauden takuu ja se laitetaan kuntoon![]()
eli ei moitteen sanaa ainakaan täältä suunnasta...![]()
Näköjään monikinps. Kuka Suomessa antaa 10-vuotiaalle pyörälle 1kk/1000km takuun?
Hulluja nuo Virolaiset![]()
nonnih, iskarihomma on kunnossa, kesti vain hiukan itestä riippuvista syistä... eli ruusuja viron bikepointin suuntaan täältä...kerropps kokemuksia kun iskari on huollettueipä tuntunut kenelläkään olevan kokemusta kyseisestä liikkeestä joten vastaan itse sitten niin on muille ainakin tietoa tarjolla...
eli pyörän kävin hakemassa viime perjantaina ja kaikki meni ok, pyörään oli tehty huolto joka oli sovittu puhelimessa.
koeajon jälkeen tehtiin paperit pyörästä ja käytiin yhdessä katsastuskonttorilla ottamassa pyörä pois viron kilvistä.
tämän jälkeen minut tuotiin pyörän kanssa satamaan odottamaan lähtevää laivaa.
kaikki meni ok, ei voi mitään moittia ja myöskin palvelun sain täysin suomenkielellä![]()
la-aamuna kotona ollessani huomasin että toisen puolen etuiskari vuotaa hiukan öljyä. soitin sitten maanantaina liikkeeseen josta vastattiin että pyörässähän on olemassa kuukauden takuu ja se laitetaan kuntoon![]()
eli ei moitteen sanaa ainakaan täältä suunnasta...![]()
![]()
mä kävin perjantaina tullissa ja 3 kuukautta ne meinas et kestäs, ja jos ei siinä ajassa oo tullu niin katsastuskonttorilta lisää ajoaikaa saa hakemalla kuulemmaMoro! Itsekkin suunnittelen pyörän hakua bikepointista. Olen sähköpostitse kysellyt parista pyörästä ja vastaukset ovat tuleet todella nopeasti ja ovat olleet kattavia. että jo näinkin olen saanut hyvän kuvan kyseisestä liikkeestä.
Osaisitteko sanoa kauanko veropäätöksessä keskimäärin kestää?
Mulla kesti lähes tasan kuukauden.mä kävin perjantaina tullissa ja 3 kuukautta ne meinas et kestäs, ja jos ei siinä ajassa oo tullu niin katsastuskonttorilta lisää ajoaikaa saa hakemalla kuulemmaMoro! Itsekkin suunnittelen pyörän hakua bikepointista. Olen sähköpostitse kysellyt parista pyörästä ja vastaukset ovat tuleet todella nopeasti ja ovat olleet kattavia. että jo näinkin olen saanut hyvän kuvan kyseisestä liikkeestä.
Osaisitteko sanoa kauanko veropäätöksessä keskimäärin kestää?![]()
tosin voihan verolasku olla jo postissa matkalla, noista ku ei ikinä tiiä...
katselel milt ks vehje näyttää ja kuulllostaa, Yammussahan on tod iso huolto vasta 40tkm, ja sitä ennen ei juuri muuta vaihdeta kuin öljyt, tulpat, suodattimet ja tarkastella paikkoja. ( nämä noin ulkomuistista, paremmin tietävät kertokoon paremmin. eikä huoltokirja edes kaikkea takaa vaikka sellainen löytyisikin, niitä on helppo tehdä uusia.kokemukset liikkeestä vaikuttaa lupaavilta. aattelin käydä ostamasta sieltä pyörän, pyörä näyttää kuvissa ainakin siistiltä ja kun saa vielä sen kuukauden takuun siihen niin himmottais kyllä ostaaMUTTA kyselin huoltokirjasta ja sieltä vastattiin että huoltokirjaa ei enää ole, se sitten pisti mietityttäämään että uskaltaako sen pyörän sitten ostaa.. eli kyseessä on yamaha rkuutonen vm -01 ja kilometrit vajaa 30 000. kannattaako ostaa vaikka ei löydy huoltokirjaa kun pyörä päällepäin näyttää hyvältä ja jos koeajossa tuntuu ja kuullostaa hyvältä? mielipiteitä?![]()
samaa mieltä.katselel milt ks vehje näyttää ja kuulllostaa, Yammussahan on tod iso huolto vasta 40tkm, ja sitä ennen ei juuri muuta vaihdeta kuin öljyt, tulpat, suodattimet ja tarkastella paikkoja. ( nämä noin ulkomuistista, paremmin tietävät kertokoon paremmin. eikä huoltokirja edes kaikkea takaa vaikka sellainen löytyisikin, niitä on helppo tehdä uusia.kokemukset liikkeestä vaikuttaa lupaavilta. aattelin käydä ostamasta sieltä pyörän, pyörä näyttää kuvissa ainakin siistiltä ja kun saa vielä sen kuukauden takuun siihen niin himmottais kyllä ostaaMUTTA kyselin huoltokirjasta ja sieltä vastattiin että huoltokirjaa ei enää ole, se sitten pisti mietityttäämään että uskaltaako sen pyörän sitten ostaa.. eli kyseessä on yamaha rkuutonen vm -01 ja kilometrit vajaa 30 000. kannattaako ostaa vaikka ei löydy huoltokirjaa kun pyörä päällepäin näyttää hyvältä ja jos koeajossa tuntuu ja kuullostaa hyvältä? mielipiteitä?![]()