Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
niin, mihin sen rahan sitten sijoittaa, hyvät varusteet on kuin vakuutus, hinta tuntuu kovalta kun varusteille ole käyttöä mutta kun tosipaikka tulee niin silloin jää nähtäväksi kannattiko säästää euroja tässäkohtaan.*Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa*... mutta kyllä mun mielestä kipuraja on jo reippaasti ylitetty jos maksaisi saappaista melkein 300€ kun mopo ei maksanyt kun puolitoista tonnia.
Miten niin huonot? Jos kyytiläiselle pitää esimerkiksi hommata kypärä, kannattaako sijoittaa 600e kun 200e saa yhtä turvallisen kypärän? Sen yli aletaan mennä erilaisten mukavuustekijöiden perässä... näin karkeasti ottaen. Jos kyytiläinen on mukana 2-10 kertaa vuodessa niin kannattaako niihin mukavuustekijöihin sijoittaa niin paljon? Jos taas kyytiläinen on mukana todella usein, toki järkevää niihin mukavuustekijöihinkin silloin panostaa.Toinen kommentti, miksi niille tyttöystäville pitää aina hommata huonot ja halvat kamat? Jos pitää säästää, niin eikös se ole niin päin että kuski vaikka ajaa tuulipuvussa ja sille takapenkkiläiselle laitetaan parhaat vetimet päälle mitä löytyy, jos kosahtaa niin yhtä kipeätä se ottaa takapenkkiläisellekin. Varmaan vauhti ja tarkkaavaisuus säätyy sitten tuulipuvun lepatuksen mukaan....
Et oo vaan kattonu oikeesta paikasta. Esim allekirjoittanut on kyl pariin otteeseen ollut racevermeissä kyytiläisenä. Ja selvennykseksi, ihan kadulla.En ole kyllä muuten ikinä nähnyt kokonahkaa takapenkkiläisellä![]()
Ei kai mopon ja varusteiden hinnan pidä mitenkään korreloida toisiaan? Itse ajan mielummin vanhalla mopolla ja hyvillä varusteille kuin toisin päin.No nämä nyt ovat kyllä ihan henkilökohtaisia arvotuksia. Joskus taannoin oli melko hupaa nähdä, kun kokkareilla motoristi lappasi pesusoikolla vettä ulos n. 150mk:n teltastaan ja vieressä nökötti +100t mopo*Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa*... mutta kyllä mun mielestä kipuraja on jo reippaasti ylitetty jos maksaisi saappaista melkein 300€ kun mopo ei maksanyt kun puolitoista tonnia.
Itse pitäisin kyllä jokseenkin hassuna kuskia,mikä kulkisi 300€ pyörällä 1500€ kamoissa. Mutta en silti tuosta mitään numeroa tekisi. Kukin taplaa tyylillään. Itsekin haen varusteista mukavuutta.Ei kai mopon ja varusteiden hinnan pidä mitenkään korreloida toisiaan? Itse ajan mielummin vanhalla mopolla ja hyvillä varusteille kuin toisin päin.No nämä nyt ovat kyllä ihan henkilökohtaisia arvotuksia. Joskus taannoin oli melko hupaa nähdä, kun kokkareilla motoristi lappasi pesusoikolla vettä ulos n. 150mk:n teltastaan ja vieressä nökötti +100t mopo*Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa*... mutta kyllä mun mielestä kipuraja on jo reippaasti ylitetty jos maksaisi saappaista melkein 300€ kun mopo ei maksanyt kun puolitoista tonnia.![]()
![]()
Etpä ole vielä kaatunutkaan ja telonut itseäsi...ONNEKSI!!!Hain Bilhelveten potan jo kuukausi sitten, enkä ole vieläkään kuollut. Nimim. Yliluonnollistako?