• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Bilteman mp akut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja haarajoki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

haarajoki

New member
Minkälaisia kokemuksia Bilteman akuista löytyy?
Että kannattaako ostaa vai ei.
Pitäis hommata tohon vifferiin uus akku jos ei tolla c-tekillä tokene.Akku on jo 7 vuotta vanha!

Aiheesta taitaa löytyä aiempaa keskustelua.. ja joo, uskaltaa. Ainaskin mulla huoltovapaa bilteman akku ja hyvin on toiminut 4 kesää

Samoin,kaikissa Biltemanin huoltovapaat mutta ei geeliakut.Hinta/laatu suhde erinomainen ja tuotteella kuitenkin takuu.Katselin hintojen nousseen,omat sopivat 35-40€ (12-14Ah)

Autossa ja pyörässä(geeli) on ollu eikä mitään ongelmia. Kahden vuoden takuu muistaakseni joten jos ei pelaa niin vie takaisin ja uusi yritys.

mulla toi bilteman huoltovapaa ollu ja ei siinä mitään onkelmia oo ollu eli väittäsin et hinta/laatu on aikas hyvä

Ostin Bilteman akun viime kesäkuussa ja elokuussa meni jo pyörän työntöpuuhiksi huoltiksen pihalla. Luulin että laturivika but no,akku vaan ei enää luovuta virtaa. Lataus,kaapelit ja liitokset on ok että vika ei voi olla missään muualla. Myöhemmin kuulin muutamilta pyörätutuilta että Bilteman akkuja ei pidä ostaa enkä myöskään enää ko.putiikin pattereita osta. Yksi paska tuote yleensä riittää minulle. Tämä siis vain minun kokemus  
sad_orig.gif

Melko samanlainen kokemus, bilteman geeliakku kesäkuussa ja elo-syyskuun 'pakkaset' oli jo liikaa.

Ite ostin Bilteman akun 4 vuotta sitten kun oli 4x halvempi mitä hondan orkkis akku. Ei oo ollu mitään vikaa! Voin kyllä suositella
smile_org.gif

Back