Minkälaisia kokemuksia täällä on ihmisillä Bimotan mistä tahansa mallista?
Minulla on ollut SB6 nyt muutaman vuoden.
Kyllähän sillä ajelee, mutta varsinkin huoltaminen on vähän työläämpää,kun vaikuttaa siltä että huollon helppous ei ole ollut ihan ensimmäinen kriteeri pyörää suunniteltaessa.
Onneksi ovat sentään laittaneet siihen japanilaisen koneen(gsxr 1100) ettei tuo huollon tarve sinänsä ole kovin suurta.
Ajo-ominaisuuksista en voi kommentoida verrattuna japsipyöriin, koska edellinen "vastaava" japanilainen minulla oli 91-mallinen zzr 1100.
Ei kai se nyt ihan yhtä ketterä ole kuin uudemmat kyykyt, koska onhan sitä painoakin sentään se 200 kiloa.
Harrastepyöränä ihan kätevä ja ei se ole edes kovin epämukava matka-ajossakaan, mutta laukkutelineitä siihen ei kyllä saa, kun ei ole edes mitään paikkaa mihin sen voi kiinnittää
Olen hieman harkinnut omani myymistä, koska noita "harrastepyö riä" on jo kertynyt hieman liikaa. Ei siitä nyt ihan yhtä paljon tarvitse saada kuin Raision Bikeworld hakee omastaan, mutta jos nyt edes puolet.
Ei kai se nyt Bimotankaan huonoin malli ole, kun se sentään on niistä eniten valmistettu. Muistaakseni n. 1400 kappaletta niitä on painettu.