Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se nykiminen mitä itse koin on jo niin hiusten halkomista ettei siitä kannata mitään johtopäätöstä tehdä.Anteeksi nyt,mutta onko tämä nyt ymmärrettävä niin,että XX onkin niin huono,että pitää Power Commadereita ja putkia vaihtaa että tulee nykimätön ja parempi...hyvää siitä ei taida saada.....elekää nyt,ei oo provo....ihmettelen vaan...![]()
Onko tämä nykiminen siis ominaisuus.....?
No joo, tulpat ja putsari katottu ? Uskon että noi kaikki perus hommelit ootte tehny, joskus olen kuullu että regulaattori menee epäkuntoon ja sattaa aiheuttaa "sähkö" onkelmia, tehkää pari mittausta tuleeko oikeat jännitteet oikeaan paikkaan.Kyllä toi mun kamu kuitenkin pitää nykimistä selkeesti haittana,siis häiriötekijänä...joten ei mitään pientä oo....
Paremmuudesta tietty ollaan erimieltä,mutta se ei oo tän keskustelun aihe....![]()
![]()
Siis jos jollain on oikeesti kokemusta esim. johtosarjojen maadoitusongelmista tms...niin kertokaa niin pääsee kamu 'rauhottuun'.....Sen mopo on siis 2001![]()
Mulla tuli siihen -99 XX:ssä vika jossa pyörä nyki ja välillä sammu, sähköt hävis ja sitten hetken päästä lähti uudelleen käyntiin. Olin ihan ymmälläni.. Vein liikkeeseen ja siellä oltiin vielä enemmän ymmällään, pyörä oli viikon korjattavana...Soitettiin Brandtille, vaihdettiin liikkeen XX:n kanssa ruiskuboxin ja johdot yms..ei löytynyt.. kunnes katsottiin akun kaapeleiden kiinnitykset... ja vika löytyi..akun maakaapelin liitos oli löyhä. Onneksi eivät laskuttaneet kaikesta korjausajasta (yli 20 tuntia)..HUH vaan ainoastaan 2 tuntia.Kyllä toi mun kamu kuitenkin pitää nykimistä selkeesti haittana,siis häiriötekijänä...joten ei mitään pientä oo....
Nightwolffille sen verran,että:
Paremmuudesta tietty ollaan erimieltä,mutta se ei oo tän keskustelun aihe....![]()
![]()
Siis jos jollain on oikeesti kokemusta esim. johtosarjojen maadoitusongelmista tms...niin kertokaa niin pääsee kamu 'rauhottuun'.....Sen mopo on siis 2001![]()