• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Blade kaatui

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Earache
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jees,soitin tänään Tampereen kaupungin tiekunnossapitoon ja sielä päässä oltiin yllättävän asiallisia,mitään suoria korvauspäätöksiä ei tietenkään tullu,mutta sovittiin aika jollonka käyn näyttämässä pyörää ja kuvaavat vauriot+ käyvät katsomassa asfaltin/kaatumispaikan. Sanoivat vielä että jos asfaltti on ollu niin pehmeää niin siinä täytyy ehdottomasti olla merkintä asiasta koska kyseessä on myös mp:lle sallittu pysäköinti! no huomenna ollaan taas vähän viisaampia,mutta tähän asti ovat olleet hyvin asiallisia.

Virkamiehelle pisteet jo pelkästään asiallisesta suhtautumisesta.Tuo asenne kun on alkanut jo olla katoavaa kansanperinnettä.

No kannatti soitella, pistäppä sitten lisäinfoa kun tiedät!
thumbs-up.gif

Minä taas olettaisin, että kaupunki on ilman muuta korvausvelvollinen. Jos kerran on pysäköintipaikka järjestetty, voi kuljettaja tietysti myös olettaa, että siihen on turvallista pysäköidä. Siis ettei ainakaan parkkipaikka lähde alta  
tounge.gif

Elä vaan anna periksi!

kaverin Blade kaatui parkkipaikalla samalla tavalla, jalka assun läpi ja kyljelleen. Omaan piikkiin meni.
Jos ei kaupungilta heru muuta ku myötätuntoa, ni seuraavaksi vois kysellä Brandtilta kun näyttää olevan noilla Bladeilla kaatumatauti
tounge.gif
Toivotaan kuitenki, että kerranki ois iloinen yllätys tulossa kaupungin puolelta
thumbs-up.gif

Tampereen kaupunki korvasi kaiken, kun aikanaan ajoin Alfa Romeostani öljypohjan säleiksi kun oli asfaltti pahasti kupruilla routavaurion takia. Erittäin asiallista suhtautumista edustaa siis ko. kaupungin katurakennusosasto.
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Yhdyn pupun sanoihin ja ei ole olemassa mitään pakkoa merkitä paikattuja kohtia. Mutta maantiellä huono tienkunto kuuluu merkitä. Sama koskee maantiellä, ei tuoreita paikkauksia sielläkään merkitä.

Täytyy vaan olla tarkkakatseinen ja suunnata silmiä alaspäin, jotta näkee onko uutta asfalttia alla. Itse oppinut kokeilemaan myöskin kohdan pehmeyden kädellä.

Onneksi todella vain kosmeettisia, siinä se olisi sitten vasta kivaa ollut, kun pyöräsi olisi "kolaroinut" jonkun hienohelman uutta Mersua  
confused_orig.gif
Osa kerrallaan vaihtoon, jottei elämä käy liian kalliiksi!  
062802jumpie_prv.gif
Tsemppiä!
Olis kyllä kivaa nähdä sut kokeilemassa kädellä asfaltin kovuutta
biggrin.gif

Millä tavalla toimit käyttäessäsi tätä kädellä kokeilua, koputteletko vai nuijit nyrkillä?

mitä jos ois semmoinen 4-5 tonnin kameleonttiväritys pyörässä entäs sitte mua ainaki vituttas silloin jos tolla tavalla kävis.
veryangry.gif

Mun mp- opuksessa luki: "Varmistu, että pyöräsi pysyy pystyssä. Kesäkuumalla sivutuki voi painua pehmeään asfalttiin ja pyrä kaatua".

sun esimerkin jälkeen varmaan itekki muistaa ton
omg.gif

hyvä ettei pahempaa

Jees,soitin tänään Tampereen kaupungin tiekunnossapitoon ja sielä päässä oltiin yllättävän asiallisia,mitään suoria korvauspäätöksiä ei tietenkään tullu,mutta sovittiin aika jollonka käyn näyttämässä pyörää ja kuvaavat vauriot+ käyvät katsomassa asfaltin/kaatumispaikan. Sanoivat vielä että jos asfaltti on ollu niin pehmeää niin siinä täytyy ehdottomasti olla merkintä asiasta koska kyseessä on myös mp:lle sallittu pysäköinti! no huomenna ollaan taas vähän viisaampia,mutta tähän asti ovat olleet hyvin asiallisia.
Mitäs tälle tapaukselle kuuluu?

Tapaukselle kuuluu oikeestaan paljon ja ei mitään,selvisi että tre:n kaupunkilla ei ollu osuutta asiaan(harmi sillä siellä olisi korvaukset tulleet) syypää on minun niin rakastama elisa,niiden poikaduuo oli vetäny tien vieressä olevaan taloon kaapelit ja paikanneet kuoppansa persesilmällä.. kaupungin katuyksikön vastaava antoi "työmaapäälikön" numeron ja varoitti ettäm tyyppi on aika yhteystyökyvytön,ja näin tosiaan oli (kyrpä jolla on kädet ja jalat),kaupunki kyllä oli sitä mieltä että syyllinen en ole minä....... no,olen ryypiskellyt ahkerasti tapahtuneen jälkeen ja saanut vitutuksen laantumaan.. bladella ajetaan koko ajan,vaikka katteet rämisee ja kytkinkahvavinossa....
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

katteellaan jos sattuisi oikeen v#tt#mainen päivä niin soittelen sööööör von elisalle ja pistän herran yhteistyökykyiseksi...
baaa.gif

ota yhteyttä vähän korkeammalle siellä elisassa.

Kaatumasuojat on kovaa valuuttaa näissä tapauksissa. ja niin ne on aina. Maksavat itsensä aika nopeasti.

bladella ajalu jatkuu

JT
062802moto_prv.gif

Kylläpäs te vanhan topicin löysitte kesä 2005, ei minulla ole hetkeen ollu tuota bladea, meni vaihdossa blackäriin
tounge.gif

Back