• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

BMW kypärä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hljs84
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

hljs84

New member
Kertokaahan missä niitä myydään tai mistä voi tilata?  
blush.gif

Joo Heinolla (Espoon Kalajärvellä, Hiirisuontiellä) on, eri malleja ja eri kokoja on kokeitavana.

En tiedä olisiko Lahdessa Riku Motorsissa. Luultavasti?

Miks BMW-kypärä, Schuberth on bmw kypärien valmistaja, osta Org-Shopista edullisesti.

Miksi se pitäisi olla juuri BMW-kypärä?
Niinkuin tossa sanottiinkin,Schubert valmistaa bemulle ton kypärän ja jos katsot molempia vierekkäin niin melko lelu on toi "bmw"-kypärä.
Jos nyt välttämäti haluat jost ton niin saat multa halvalla.Pari kertaa ollut pääs.Ostin ku kaikki kehu..
withstupid.gif

Miks BMW-kypärä, Schuberth on bmw kypärien valmistaja, osta Org-Shopista edullisesti.
Ulkomaan matkalla kokeilin kypärää ja se oli ensimmäinen sovittamani kypärä missä leuka mahtuu kunnolla olemaan. Ainut miinus oli että poskista puristi, mutta sehän on korjattavissa. Schuberttia en tosin ole koskaan pääsäni pitänyt..

Niinkuin tossa sanottiinkin,Schubert valmistaa bemulle ton kypärän ja jos katsot molempia vierekkäin niin melko lelu on toi "bmw"-kypärä.

Lelu, ai missä mielessä? Ei näytä pappakypärältä?
Kun laittaa S1:sen ja SportIntegralin vierekkäin, ei tarvi kauan vertailla kun pääsee lopputulokseen, Bemu on lelu verrattuna Schuberthin.

Mulla ei 2,5 ajokauden perusteella ole SportIntegralista edelleenkään mitään negatiivista sanottavaa. En mä tuolla sen takia aja, etteikö mulle muutakaan myytäisi. Hylkäsin S1:n koeajon perusteella, kyseisen potan autuus ei ole ihan niin automaattista kuin mitä täälläkin voi säännöllisesti lukea. S1:n meluntuotto kaula-aukon alueella on muistaakseni vähän pienempää kuin BMW:ssä, mutta toisaalta S1 on raskaampi mm. sen aurinkovisiirisysteemin vuoksi, joka ei mun anatomialla toimi sitten yhtään.

Lelu, ai missä mielessä? Ei näytä pappakypärältä?
Kun laittaa S1:sen ja SportIntegralin vierekkäin, ei tarvi kauan vertailla kun pääsee lopputulokseen, Bemu on lelu verrattuna Schuberthin.
Taas jäi ne perustelut mainitsematta .. itsetuntokysymyhän se tietysti on, haluaako näyttää nuorekkaammalta vai papalta.
tounge.gif

shubertin varsinainen maahantuja ei ainakaan messuilla esitellyt minulle jotta poskipaloja voisi vaihtaa
toinen asia mihin itse törmasin schubertin osalta niin leuka ahdisti kiinnilaittovaiheessa ,syyhän ei ole kypärän vaan epämuodostuneen pääni, bemun osalta tätä ei ole ? miksi,
sitä en osaa sanoa
ja schubertin aukaisu namikka on sivulla ,jotenka kohinaherkkyys kasvaa ajan kanssa
mutta tosiasiahan on se jotta omaan päähänsä on vain löydettävä se oikealla muotilla tehty kyparä , se joka on toiselle paras voi olla itselle täysi pettymys ,joten eikun kokeilemaan eri merkkejä ,sillä turhaahan se on itteään kiusata sopimattomalla varustuksella .
ja ei kun kausi jatkukoon
062802moto_prv.gif

Back