Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei pysty mennä koeajolle. Tulee pian liian kallis reissu.

Sanoinkin että halukkaat...Miksi facessa?
Sanoinkin että halukkaat...
Ja minä kysyin miksi facessa, vaikka jossain netin syövereissä saattaa olla jopa pelkästään moottoripyöräilyyn keskittynyt palsta.
Mulle on ihan sama tuleeko vai ei. Mutta facessa olen minä (ja kai monet muutkin) koko ajan on-line joten vastauksia saa nopeammin.Kai toi Mika vaan haluaa omiin naamakirjaryhmiinsä lisää porukkaa?
Miksi facessa? Tämähän on oiva palsta mm. moottoripyörä aiheisille keskusteluille ja kokemusten jaolle.
Saattaa pystyä paremmin jakamaan niitä kokemuksia ym samanmielisten kanssa ilman altistumista pelkälle vinoilulle ja puppugeneraattoreille.
Itse pyörähän lienee enempi fiilistelylaite, ja siinä mielessä alustakin on riittävä. Vai mihin käyttöön tuon näköisen laitteen pitäisi pystyä?.
Kävin laitteen kokeilemassa. Juuri niin kun sanoit, kyseessä on fiilistelylaite, ja aika magea semmoinen. Ajoasento on mallia race. Takapään jousitus tuntui paikallaan testaten liian pehmeältä, mutta ajossa asia ei vaivannut. Boksu Bemun tutuinat ja hytinät olivat läsnä, ja ne sopivat pyörän olemukseen hienosti. Ihan laadukkaan oloinen kampe oli ja jätti kyllä ostohaluja vaffasti.
Yllättävän muhkea ääni pyörässä oli, vaikka katalysaattori oli kuin vesimeloni.
Katittomat alkukäyrät, pakoputken läppäventtiili pois, ruiskun säätö ja homma olisi siinä.
Toisaalta, laittaisi 5-6.000 lisää niin saisi Saksasta HP2 Sportin. Hmmm.