BMW pyörien omistajat ilmoittautukaa

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prätkis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mr. NJURMI

Kerroppa kuinkas paljon potkii tuota tehoa lisää. Tuliko dynotettua ennen ja jälkeen Laserin?
 
ei oo dynotettu,mutta ero on kuin yöllä ja päivällä.(palataan kesemmällä josko sais sen testiin).pelkkä putken vaihto ei mitään vaikutusta.elikkä koko paketti jos haluat kaiken hyödyn osista.
 
R1150RT 2-spark eli vm.2003

edellinen oli Honda Deauville, joka oli käytössä alle vuoden. Muuten hyvä pyörä mutta liian tehoton. RT vaikuttaa tähän asti selvästi paremmalta. Öljyä se näköjään syö aika paljon, mutta siitä onneksi moni varoitteli ennen käyttöönottoa.

Saksassa ehdin jo RT:llä käväistä, mainio maa! Ehdottomasti uudestaan kun vain tilaisuus siihen tulee.
 
Sama juttu. Oli myös Deauville vuoden.
Ongelmana tehottomuus kaksi päällä, moottorijarrutuksen jälkeen meni tosikauan ennenkuin sai taas tehoa.
Ja sitten se runko, verrattuna nykyiseen RS:ään Deauville on yhtä tukeva kuin naistenfillari, etu- ja takapää on eri paria.
 
mistäs niitä nokkiva saa?
hinta?
katoaako alavääntö?
withstupid.gif
 
RM Heino lupas asentaa. Täytyy vaan aika varata.

Dynokäppyrää

Nokat oli aika suolaisen hintaiset, 665e postikuluineen.
Harrastuksilla on hintansa..
nixweiss.gif


Ko. nokat ostin tuolta. MSD.
 
Ei RM Heinolla ollu huoltoaikoja ku vasta n kuukauden päästä..
Joten päätin asentaa nokat itse.

Ensimmäisen kanssa vierähti 7h, toinen meni kahdessa tunnissa. Aamukrapuloissa kun alottelin  
033102beer_1_prv.gif


Asennuksesta sen verran että ihan heittämällä nokat ei menny
paikalleen. Kannesta piti jyrsiä hiukan tavaraa pois jotta nokat
mahtuvat pyörimään.

Muuten oli aika helppo homma.

Tehoja en ole kunnolla kokeillut kun ajattelin että täytyy ajaa
sisään ensin hiukan, mutta kyllä pirteyttä tuli 4000n jälkeen
huomattavasti lisää
buttrock.gif


Muina virityksinä Laserin Pro D'or slipari, kollektori, chippi, K&N ja BRISK DOR12LGS nelikärkitulpat.
 
Asennuksesta sen verran että ihan heittämällä nokat ei menny
paikalleen. Kannesta piti jyrsiä hiukan tavaraa pois jotta nokat
mahtuvat pyörimään.
smile_org.gif
Vai helppoa! Toi kannesta jyrsiminen kuulostaa "pelottavalta". Kuinka paljon jyrsit ja minkälaisilla työkaluilla suoritit tuon jyrsinnän?

Muuten onnnittelut suorituksesta
kaboom.gif
 
Kummastakin kannesta kolmesta kohtaa syvyydeltään n 0.5-1mm.
Yhteensä pinta-alana pienempi kuin pikkusormenkynsi.
Sähköporaa ja viilaa käyttäen  
omg.gif

Oli aika karun tuntusta hommaa eikä jälkikään ole
lähellä minkään koneistamon tasoa, mutta eipä
tuota kukaan näe ellei poista venttilikoneistoa.

Mutta tulipahan tehtyä, hiukan venttiliilit raksuttaa
kovemmin kuin ennen. Noh, kaikkea ei voi saada.
 
Eikö tosiaan kenelläkään tästä porukasta ole K100 RS -mallia.
Minulla sellainen on 120 tkm ajettuna.
Toisena pyöränä on R45, joka tosin nyt pelkästään rakennussarjana.
 
Eli F 650 CS on ollut katoksessa pari viikkoa.
Vuoden vanha ja kilsoja ei nyt niin kauheasti ole vielä tullut.
buttrock.gif
 
Ohessa päivitetty lista ilmoittautuneista Bemareista
Yhteenveto tämänhetken ilmoittautuneista BMW pyöristä .ORGissa.

F650
F650, 2002
K75"RS",1987
K100, 1986
K100RS
K100LT
K100LT, 1986
K100LT, 1986
K1100TL, 1992
R80GS
R80RT, 1983
R850R, 2001
R1100GS
R1150GS Adventure
R1100RS,1996
R1100RS
R1150RS, 2002
R1150RS, 2002
R1150RT, 2003
R1100S, 2000
R1100S,2000
R1200C, 1998

Elikkä 22 BMW:ta on jo ilmoittaunut.

KIITOKSET ilmoittautuneille.

...mutta lisää vaan ilmoittautuneita!

PS. Laittakaa myös vuosimalli mukaan. Aiemmat kävijät
voi päivittää omia ilmoituksia, jotta saadaan myös vuosimallit näkyviin.
 
Kovin näyttää olevan "uusia" 4v boksereita.
Mihinkäs kaikki vanhat bokserit ovat hävinneet??
 
R1100RT vm.-99 - hyvin pelaa ja eikun lisää kilometrejä ;-)
smile_org.gif
062802moto_prv.gif


Jukkis
 
Back
Ylös